دبیر استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج:

رقابت بیش از 30 تیم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم

دبیر استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم با اشاره به اینکه امسال در رویداد تولید محتوای استان بیش از 60خانم حاضر خواهند بود، گفت: تاکنون بیش از 30تیم که بیش از 160 نفر هستند برای رویداد ثبت نام کرده اند.

سید محمد صادق اسلامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم اظهار داشت: رویداد تولید محتوای بسیج که هر ساله در ۲ مرحله استانی و کشوری توسط سازمان فضای مجازی بسیج در سراسر کشور  با هدف ارتقا و رشد توانمندی های نیروهای مردمی و شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در چهارمین سال برگزاری رویداد  با توجه به اهمیت ویژه‌ای که رهبر معظم انقلاب به مسئله کارآفرینی و اشتغال زایی دارند و همچنین اهمیت حمایت از تیم‌های مردمی و انقلابی ظرفیت‌هایی ایجاد شده تا تیم‌ها برای ارائه بهتر توانمندی‌های خود از بستر رویداد استفاده کرده و امکان اشتغال و کارآفرینی هم برای این تیم‌ها بعد از رویداد فراهم شود.
مسئول معاونت متنا سازمان فضای مجازی بسیج استان قم افزود: این رویداد در استان قم از سال‌های گذشته تا امروز برکات زیادی داشته است و از بستر این رویداد چندین تیم تولید محتوای دیجیتال در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه موبایل و نرم افزارهای ویژه موبایل شکل گرفته و تا کنون پیشرفت‌های زیادی داشته اند.
وی اضافه کرد: در بین تیم‌های منتخب استان، سال گذشته در سطح کشور تیم بازی سازی استان قم رتبه دوم کشور را به دست آورد که انشاالله با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده امثال رتبه‌های کشوری قم بیشتر خواهد شد.
اسلامی با اشاره به اینکه این رویداد از ۲۵ الی ۲۷ ابان ماه ۱۴۰۱ این رویداد در باغ موزه دفاع مقدس آغاز خواهد شد، گفت: سخنران افتتاحیه این مراسم سردار سرتیپ دوم محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم است.
وی عنوان کرد: تا کنون بیش از ۳۰ تیم در چهارمین رویداد تولید محتوا ثبت نام کرده‌اند.
دبیر استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان در این رویداد تا این لحظه بیش از ۱۶۰ نفر بوده اند، گفت: سال گذشته تعداد بانوان شرکت کننده در رویداد کمتر از ۱۰ نفر بودند ولی امسال با برنامه ریزی که انجام شد و تلاشی که در معاونت تولید و نشر دیجیتال (متنا) صورت گرفت از برگزاری دوره تخصصی تولید محتوا مبتنی بر رشته‌های رویداد در تابستان امسال گرفته تا پرزنت رویداد در مدارس سطح استان این تعداد تا الان بیش از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان را تشکیل می‌دهند که این نشان دهنده اهمیت بسیج و انقلاب اسلامی به مشارکت بانوان در فعالیت های اجتماعی است.
وی تصریح کرد: تیم های برتر در این رویداد استانی علاوه بر دریافت جوایز ویژه ما که حداقل ۵۰ میلیون ریال و حداکثر ۱۷۰ میلیون ریال برای تیم منتخب است (مجموعا بیش از ۱۰۰ میلیون جوایز برای تیم‌های برتر هر رشته)، به مرحله کشوری اعزام می‌شوند که مبلغ جایزه در مرحله کشوری به مراتب بالاتر است و ظرفیت حمایت از تولیدات و تیم‌ها در مرحله کشوری بیشتر خواهد شد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/37969
اخبار مرتبط

نظرات شما