رئیس کل دادگستری استان قم:

اولین گروه از زندانیان قم با استفاده از دستور عفو رهبری آزاد شدند

رئیس کل دادگستری قم از آزادی اولین گروه از زندانیان این استان با دستور عفو رهبر معظم انقلاب و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مظفری در خصوص ابلاغ فرمان عفو گسترده مقام معظم رهبری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این فرمان، کارگروهی متشکل از مقامات قضائی، مدیران واحدهای قضائی و نظارت بر زندان و مدیرکل زندان‌های استان تشکیل و کار رصد و تطبیق پرونده محکومان و متهمان با معیارهای عفو در استان آغاز شد.

وی افزود: در این راستا تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ بهمن ماه اولین گروه از زندانیان قم آزاد و تعدادی شامل تخفیف مجازات شدند.

رئیس کل دادگستری استان قم بیان کرد: به منظور تسریع در اجرای دستور عفو گسترده و برای رهایی زندانیان و شادمانی خانواده‌های آنان، حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم همراه با جمعی از معاونان و مدیران واحدهای قضائی بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه به طور شبانه در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت استان حاضر شدند و ضمن دیدار با متهمان و محکومان اغتشاشات، تعدادی از زندانیان حوادث اخیر مشمول عفو گسترده رهبر معظم انقلاب را به صورت شبانه از زندان آزاد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تاکید بر اینکه روند بررسی پرونده‌های سایر زندانیان واجد شرایط عفو و تخفیف مجازات نیز با سرعت و دقت و به صورت شبانه روزی در حال انجام است، گفت: به یاری خدا تا پایان بهمن ماه تمامی زندانیان واجد شرایط عفو به آغوش پر مهر خانواده‌ها باز خواهند گشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40089
اخبار مرتبط

نظرات شما