با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم؛

فعالان ورزشی بسیچ و سپاه استان قم تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از مسوولان، فعالان و قهرمانان بسیجی و سپاهی قم تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیین تجلیل و تکریم فعالان، مسوولان و قهرمانان بسیجی و سپاهی روز سه شنبه با حضور سرهنگ پاسدار‌امیر جعفری و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
سرگرد پاسدار میثم کوهی مدیر تربیت بدنی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در ابتدای این جلسه با قدردانی از خدمات و همراهی هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران بسیجی در توسعه و بالندگی ورزش همگانی و قهرمانی در سپاه و بسیج استان قم، بیان داشت: نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان ورزشی در ارتقا و بهبود فرآیند‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: ورزشکاران بسیجی و سپاهی استان قم با وجود کمبود امکانات با عزم راسخ و غیرت مثال زدنی خود، افتخارات و عملکرد قابل توجهی را از خود رقم زده‌اند.
همچنین مسوول تربیت بدنی لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم در بخشی از این آیین، با تأکید بر ضرورت افزایش زمینه‌های تبلیغی و ترغیبی برای توسعه ورزش در سبد روزانه مردم، ابراز داشت: بیشتر تابلو‌ها و عرصه‌های تبلیغی شهر به معرفی برند‌های تجاری اختصاص یافته و در کمتر مکانی اثری از پیام‌های انگیزشی در خصوص ورزش و تربیت بدنی وجود دارد.
عباس کمیجانی اضافه کرد: هنوز اثر چندانی از ورزش‌های روزانه و همگانی در سطح بوستان‌ها و پارک‌های شهری دیده نمی‌شود و ضرورت و اهمیت آن در بین مردم به درستی نهادینه نشده است.
وی با تأکید بر اینکه لازم است تا هیجانات و انرژی سرشار دوران نوجوانی و جوانی در قالب‌های سالم و بستر‌های مفید مانند ورزش تخلیه شود، گفت: یکی از راهکار‌های مؤثر در کاهش خسارت و آسییب‌های غیرقابل جبران چهارشنبه آخر سال، رایگان کردن تمامی اماکن ورزشی استان و هدایت کردن جوانان جهت انجام ورزش‌های بانشاط و مفید است.
گفتنی است در پایان این آیین از شماری از فعالان، مسوولان و ورزشکاران بسیجی و سپاهی استان قم با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/


گالری عکس
http://qomefarda.ir/40839
اخبار مرتبط

نظرات شما