واکنش عجیب و تکراری به رای فیفا علیه استقلال/ فوق فوقش یک پنجره از دست می‌دهیم و از آسیا حذف می‌شویم

تا به امروز هیچ اتفاق مثبتی در باشگاه استقلال در خصوص پرداخت بدهی استراماچونی رخ نداده است! و همه خبرهایی که در این زمینه مخابره شد، در حد حرف و بعضی‌ها دور از واقعیت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی پیش از این گفته بود بارها و بارها از وی بابت پرداخت بدهی استراماچونی پول گرفته بودند اما این بدهی را پرداخت نکردند. وی یکی دو ماه پیش در برنامه فوتبال برتر گفته بود اگر تا ۱۰ فروردین این بدهی پرداخت نشود، استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود. این جدا از جریمه ای است که فیفا برای استقلال در نظر می‌گیرد که گفته می‌شود در گام نخست بستن پنجره است!

استقلال پیشتر هم به بهانه‌های مشابه شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود. سال‌ها پیش ارسال دیگر هنگام لیست تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب شد تا آبی‌ها شانس آسیایی شدن را از دست دهند!  سرمربی وقت استقلال در پاسخ به این سوال گفته بود، فوقش جریمه اش را می‌دهیم! 

استقلال در صورت این اتفاق ممکن است، شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هم از دست بدهد، چون بازیکنان استقلال سخت از شرایط پرداختی گله مند هستند و این خبر هم می‌تواند شرایط روحی و روانی آنها را بیشتر به هم بریزد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41099
اخبار مرتبط

نظرات شما