تبعات جنجال در باشگاه استقلال؛ زلزله در هیئت مدیره سرخابی‌ها/ استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت اقتصاد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأیید کرد که قرار است اعضای جدیدی به هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اضافه شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس سازمان خصوصی سازی با انتشار استوری مدعی شد که ادعای او در برنامه فوتبال برتر تایید شده است.

حسین قربان زاده در برنامه فوتبال برتر مدعی آشفتگی در مسایل مالی باشگاه استقلال شد و علی فتح‌الله‌زاده را تهدید به شکایت کرد و حتی در برخی موارد مدعی شد که پول‌های دریافتی از باشگاه استقلال را به حساب این باشگاه برگرداند. به خصوص ۵ میلیارد تومانی که اخیراً از باشگاه استقلال دریافت کرده است.

امروز هیئت سه نفره از سوی سازمان خصوصی سازی وارد باشگاه استقلال شدند و اسناد مالی باشگاه استقلال را بررسی کردند و در پایان حسین قربان‌زاده مدعی شد که حرف‌هایش در برنامه فوتبال برتر از سوی این هیئت سه نفره تایید شده است. این بدین معنی است که از نظر سازمان خصوصی سازی علی فتح‌الله‌زاده مرتکب تخلف شده است و باید با حضور در دادگاه همانند آجورلو پاسخگوی رفتارهای مالی باشد. این شاید به جدایی قریب الوقوع علی فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال بیانجامد.

همچنین بر اساس آخرین خبرها قرار است در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی سازی تغییرات زیادی صورت گیرد. سه عضو  اقتصادی به اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه متصل می‌شوند و دو تیم به نوعی زیر نظر وزات اقتصاد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41196
اخبار مرتبط

نظرات شما