مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم:

مسئولان باید تلاش کنند تا خدمات بهتری به جامعه کارگری ارائه شود

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: ما باید روحیه کار را در بین نسل جوان تقویت بخشیم و در مقابل مسئولان نیز باید تلاش کنند تا خدمات بهتری به جامعه کارگری ارائه شود.

عباس شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان اینکه وقتی یک کارخانه پویا و فعال باشد قطعاً توان تولیدی آن افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: همه ما می‌توانیم در افزایش قدرت اقتصادی کشور نقش ایفا کنیم و با حمایت از کالای ملی و خرید محصولات داخلی نقش بسزایی در این راستا ایفا کنیم.
وی با بیان اینکه متأسفانه فرهنگ کار در بین نسل جوان ما ضعیف است، افزود: امروز ما این آمادگی را داریم که ۲۰ هزار نفر را برای اشتغال به واحدهای تولیدی و صنعتی استان معرفی کنیم؛ ولی بااین‌وجود یکی از مهم‌ترین معضلات استان نیز بیکاری است.
شیرمحمدی در ادامه ضمن تبریک روز کارگر گفت: ما باید روحیه کار را در بین نسل جوان تقویت بخشیم و در مقابل مسئولان نیز باید تلاش کنند تا خدمات بهتری به جامعه کارگری ارائه شود و در بحث حقوق کارگران نیز تصمیمات ترمیمی خوبی اتخاذ شود.
وی ادامه داد: قطعاً داشتن نیروی کار کاربلد، متعهد و دلسوز می‌تواند زمینه‌ساز رشد کشور را فراهم کند و در این زمینه باید با برنامه‌ریزی به نقطه ایده‌آل برسیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/41790
اخبار مرتبط

نظرات شما