آیت‌الله اعرافی:

شهید الداغی پای ارزش‌های دینی و خانوادگی ایستاد

امام‌جمعه قم گفت: شهید الداغی پای ارزش‌های دینی و خانوادگی ایستاد و غیرتمندانه از نوامیس مردم دفاع کرد.

آیت‌الله اعرافی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام در مقاطع مختلف اظهار داشت: در طی دهه‌های اخیر همواره ملت ایران اسلامی در برابر فتنه‌ها و اغتشاشات به‌خوبی ایستادگی کرده و با هوشمندی بالا در این جنگ‌های ترکیبی باقدرت پیروز شده است.
وی به حوادث اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در هفته‌های اخیر در بین تعرضاتی که به روحانیون شد شهادت آیت‌الله سلیمانی یک نقطه برجسته بود که نشان‌دهنده عمق توطئه‌های دشمنان نظام است.
اعرافی شهید غیرت را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: شهید الداغی جوانی غیرتمند، پای‌کار ارزش‌های دینی و خانوادگی بود، شهادت مدافع نوامیس نشان‌دهنده رویش‌های انقلاب و زنده‌بودن غیرت ایمانی در جامعه جوان ما بود که درس‌های بزرگی برای جامعه و جوانان ما داشت.
وی افزود: ما در این ایام شهادت شهید شهرکی را از نیروهای خدوم نیروهای مسلح را نیز  داشتیم.
امام‌جمعه قم تصریح کرد: تشییع باشکوه این شهدا نشان داد که مردم هوشمندانه در صحنه هستند و در برابر توطئه‌های دشمنان نظام خواهند ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: این سه نمونه از مظلومیت جریان انقلاب، مجاهد و یار یاور مردم بود که هر کدام درس مهمی داشت و در کنار هم یک تابلو زیبا را از همبستگی نشان داد البته که باید با عوامل این جنایت‌ها به‌شدت برخورد کرد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41950
اخبار مرتبط

نظرات شما