با مشارکت کانون سر دفترداران و دفتر یاران؛

طرح سنجش سلامت سردفتران و دفتر یاران در قم اجرا شد

طرح سنجش سلامت همکاران سردفتر و دفتر یار با همراهی و مشارکت خوب همکاران در محل کانون سردفتران و دفتری‌تران استان قم در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، طرح سنجش سلامت همکاران سردفتر و دفتر یار با همراهی و مشارکت خوب همکاران در محل کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم در حال اجرا است.
در این طرح که بر اساس تفاهم‌نامه منعقده از طرف مؤسسه مطالعات فقهی - حقوقی کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم و با مشارکت یک گروه تخصصی دانشگاهی و به‌منظور ارزیابی عوامل استرس‌زای شغلی، ارزیابی عوامل بیماری‌های غیر واگیر، ارزیابی شاخص توده بدنی و فشارخون و انجام آزمایش‌های قند، چربی، تیروئید و ... و با دقت بالا و استانداردهای لازم علمی در حال اجرا است.
علاوه بر تکمیل پرسشنامه‌های استاندارد سلامت، اندازه فشارخون، قد و وزن و نمونه‌گیری خون از همکاران به‌طور رایگان به عمل می‌آید.
جهت شرکت در این طرح لازم است همکاران سردفتر و دفتر یار طبق نوبت‌دهی که به‌صورت تلفنی به اطلاعشان خواهد رسید و در تاریخ و ساعت مقرر به‌صورت ناشتا در محل کانون سردفتران و دفتر یاران استان واقع در بلوار محدث قمی حضور یابند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42001
اخبار مرتبط

نظرات شما