توسط اعضای مجمع صورت گرفت؛

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان قم انتخاب شد

رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان قم روز یکشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی توسط اعضای مجمع انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این مجمع با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم و سایر اعضای مجمع برگزار شد که در آن مهدی رضایی نژاد و سمانه سلیمانی کاندیدا بودند.

پس از پایان رای گیری، رضایی نژاد ۱۰ رای و سلیمانی نیز سه رای کسب کردند و با حسن اعتماد اعضای مجمع، مهدی رضایی نژاد به مدت چهار سال به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد.

در این مجمع هم چنین اعضای هیأت رئیسه هیات نابینایان و کم بینایان قم با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در این مجمع گفت: ورزش نابینایان ورزشی است که مولود انقلاب اسلامی است و با این هدف ایجاد شد که به افراد خاص کمک کند که مانند دیگر افراد جامعه زندگی کنند.

محمدرضا مظلومی اظهار داشت: این ورزش از هشت رشته ورزشی تشکیل شده است و در برخی رشته ها خانم ها فعال هستند اما در تعدادی از رشته ها برای بانوان محدودیت داریم.

وی بیان کرد: ورزش نابینایان ورزش خاصی است که بودجه و امکانات خاص می خواهد این در حالیست که ورزشکاران ‌ما از خیلی امکانات در جامعه محرومند.
مظلومی افزود: در قم تیم ها و ورزشکاران خوبی در ورزش نابینایان و کم بینایان داریم که باید توسط حامیان مالی حمایت شوند.

وی بیان کرد: در گذشته سالنی در اختیار هیات نابینایان و کم بینایان بود که اکنون در اختیار این هیات نیست و خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان قم قول مساعد داده است که سالنی در اختیار ورزشکاران نابینای قم قرار گیرد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: از سوی فدراسیون با برگزاری کلاس مربی گری و داوری درجه سه در قم موافق هستیم و امید است مقدمات برگزاری آن مهیا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مجمع گفت: اعضای جدید هیات باید دغدغه نابینایان و کم بینایان را داشته باشند و ورزشکاران این حوزه از استان قم در ورزش کشور خوش درخشیده اند.

ابراهیم سانی خانی افزود: کار در هیات نابینایان و کم بینایان نیاز به افراد دلسوز دارد و برای سکانداری هیات در استان افراد دلسوز همواره پیش قدم شده اند.

وی بیان کرد: ورزش نابینایان و کم بینایان نیاز به کمک و همراهی بهزیستی دارد و خوشبختانه همکاری خوبی را در استان از سوی این نهاد شاهد هستیم.

وی گفت: شهرداری برنامه های خوبی برای حمایت از ورزش و جوانان قمی دارد و امید است در آینده شاهد حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان توسط این نهاد باشیم.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/42179
اخبار مرتبط

نظرات شما