تاثیر رانندگی حرفه‌ای بر ایمنی مسافران / عامل انسانی از جمله عوامل تاثیرگذار بر تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: روش های سنتی برخورد و اعمال قانون از میان رفته و پلیس از طریق سامانه ها تخلفات حادثه ساز را رصد می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ محمد رازقی   اظهار کرد: در بحث بروز تصادفات چند عامل وجود دارد که شرایط راننده یا همان عامل انسانی ، راه ، وسیله نقلیه از جمله عوامل تاثیرگذار بر تصادفات هستند .

وی افزود: راننده ماهر و با احتیاط که قوانین و مقررات را رعایت می کنند و رانندگی تدافعی دارند در واقع نقش اصلی را در کاهش تصادفات و جلوگیری از تصادفات را ایفا می کنند .

سرهنگ رازقی بیان کرد: این راننده است که نواقص وسیله نقلیه را بررسی و رفع نماید و از تصادف و خرابی در حین حرکت جلوگیری نماید .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : رعایت سرعت مطمئنه شرط اصلی رانندگی است و رعایت قوانین و مقررات از عوامل اصلی جلوگیری از تصادف از سوی رانندگان است .

وی گفت : روش های سنتی برخورد و اعمال قانون از میان رفته و پلیس نیز از طریق سامانه ها و سیستم هایی که دارد تخلفات حادثه ساز را رصد می کند و در روش های بعدی مسئولیت شرکت ها و سازمان ها را نیز رصد کرده و آنها نیز باید در قبال رفتار رانندگان خود و تخلفاتی که انجام می دهند پاسخگو باشند .



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42953
اخبار مرتبط

نظرات شما