قهرمانی آسیا؛

ادامه ناکامی‌ دوچرخه‌سواری این‌بار در پیست؛ شروع ناامید کننده با ایستادن در رده آخر

بعد از ناکامی رکاب‌زنان کشورمان در مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ۲۰۲۳، نمایندگان ایران در پیست هم شروعی ناموفق داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در نخستین روز مسابقات پیست قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ تیم اسپرینت مردان و زنان در رده بزرگسالان با شروعی ناموفق از رسیدن به فینال بازماندند.

در این رقابت‌ها که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود در نخستین روز مسابقات، تیم اسپرینت مردان و زنان در رده بزرگسالان در مرحله مقدماتی آخر شدند تا شروعی ناموفق در این مسابقات داشته باشند.

نتایج به شرح زیر است:

*تیم اسپرینت زنان (رده بزرگسالان)

مرحله مقدماتی: تیم ایران با ترکیب فاطمه هداوند، ستاره زرگر و مائده نظری با زمان ۵۳ ثانیه و ۳۷۰ صدم ثانیه نهم شد و از رسیدن به مرحله فینال بازماند.

تیم‌های چین و ژاپن به عنوان دو تیم اول و دوم مرحله مقدماتی برای مدال طلا و تیم‌های کره‌جنوبی و مالزی برای مدال برنز رقابت دارند.

تیم ایران در مرحله مقدماتی بین ۹ تیم، نهم شد.

*تیم اسپرینت مردان (رده بزرگسالان)

مرحله مقدماتی: تیم ایران با ترکیب محمدامین رحیم ابادی، عباس زارع زاده، ابوالفضل امین الرعایا با زمان ۴۶ ثانیه و ۶۱۸ صدم ثانیه هشتم شد و از صعود به فینال بازماند.

تیم ایران در نهایت بین ۱۱ تیم شرکت کننده، یازدهم شد.

تیم‌های ژاپن و چین برای کسب مدال طلا و تیم‌های مالزی و قزاقستان برای برنز رقابت دارند.

گفتنی است پیش از این مسابقات پرونده رقابت‌های دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا بدون کسب حتی یک مدال برای کاروان اعزامی کشورمان بسته شد. این مسابقات به میزبانی تایلند برگزار شده بود.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/43035
اخبار مرتبط

نظرات شما