مسئول بسیج دانشجویی استان قم مطرح کرد:

اعزام دانشجویان جهادگر قمی به مناطق محروم قم و روستاهای شهرستان خوی

مسئول بسیج دانشجویی استان قم از آغاز اردوهای جهادی دانشجویی قم«عهد خدمت» از 17 تیرماه جاری به مناطق محروم قم و روستاهای شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدی با اشاره به اردوهای جهادی دانشجویی با عنوان«عهد خدمت»، بیان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تابستان سالجاری اعزام گروه های جهادی به روستاها و مناطق محروم در قم و خارج از استان انجام خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویان قم در روز 17 تیرماه جاری، تصریح کرد: افزون بر 300 جهادگر خواهر و برادر به صورت ویژه در شهرستان جعفرآباد در قالب مختلف عمرانی، رنگ آمیزی و بهسازی فضای مدارس، ترمیم خانه های محرومین، مساجد و حسینیه انجام خواهند داد.
مسوول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: این گروه های جهادی در عرصه های آموزشی و فرهنگی نیز خدماتی مانند ارائه مشاوره های تحصیلی، برنامه های کمک درسی و ارتقای سطح علمی، ویژه برنامه های فرهنگی هنری و آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان و ویژه برنامه های زنان و بانوان را به اجرا در خواهند آورد.
وی تصریح کرد: همچنین 120 نفر از دانشجویان شامل 40 خواهر و 80 برادر نیز عازم شهر خوی خواهند شد تا در حد توان بخشی از خسارات زلزله اخیر در این شهر را در بعد عمرانی و همچنین مباحث فرهنگی و مشاوره ای را جبران کنند.
محمدی گفت: بهسازی و ترمیم خانه های بهداشت و مدارس روستایی در بخش عمرانی و برگزاری کلاس های مشاوره ای و آموزشی در بخش فرهنگی مهمترین رسالت های این جهادگران پیش بینی شده است.
مسوول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اهمیت فضای رشد و کادرسازی گروه های جهادی، عنوان کرد: برای رشد و تربیت جهادگران نیز برنامه های خاصی پیش بینی شده است.
محمدی اظهار داشت: گروه های جهادی از 17 تا 23 تیرماه در شهرستان جعفرآباد و برخی روستاهای دیگر استان استقرار خواهند یافت.
وی در پایان عنوان کرد: همچنین جهادگران این استان از 21 تا 27 تیرماه جاری نیز با اعزام به شهرستان خوی مشغول خدمت رسانی به مردم این خطه از کشور خواهند شد.

انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/43556
اخبار مرتبط

نظرات شما