معاون تربیت‌بدنی سپاه قم:

دختران تیرانداز قم به رقابت پرداختند

معاون تربیت‌بدنی سپاه قم از رقابت دختران تیرانداز قم به‌منظور حضور در مسابقات کشوری بسیج خبر داد.

میثم‌ کوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: هیئت تیراندازی بسیج و سپاه استان قم باهدف انتخاب بهترین‌ دختران تیرانداز در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات ۱۴۰۲ بسیج کشور، مسابقات انتخابی را برگزار کرد.
معاون تربیت‌بدنی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم افزود: این رقابت‌ها با اهداف ثابت ۱۰ متر در هر ۲ رشته تفنگ و تپانچه ویژه متولدین ۱۰ دی سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ روز  پنج شنبه ۱۲ مراد در باشگاه تیراندازی شهید محمد سلیمانی مجموعه نخلستان سپاه قم برگزار شد.
وی بیان داشت: مسابقه انتخابی تیم بسیج خواهران سپاه استان قم با عنوان قهرمان شهر جهت شرکت در المپیاد استعدادیابی کشوری بسیج انجام شد.
کوهی تصریح کرد: طی این مسابقه حدود ۵۰ نفر از دختران تیرانداز جوان و نوجوان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر جوایز خود با حضور نایب‌رئیس بانوان تربیت‌بدنی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام دریافت نمودند.
مسئول تربیت‌بدنی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم خاطرنشان کرد:  در رشته تفنگ‌بادی خانم‌ها زینب یزدانیان، انسیه حسن‌پور و فاطمه نجفی و در رشته تپانچه بادی محدثه عمویی، فاطمه زهرا بیانی و فاطمه علی بخشی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی با بیان اینکه اخلاق در ورزش دارای اولویت است افزود: به همین منظور یکی از بانوان ورزشکار نیز به‌عنوان ورزشکار بااخلاق تجلیل به عمل آمد همچنین نفرات برتر به این مسابقات به در قالب اردوی تمرینی برای اعزام به مسابقات کشوری دعوت خواهند شد، این مسابقات با مشارکت و حمایت شهرداری قم و بانوان قهرمان شهر برگزار شد.

 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/44323
اخبار مرتبط

نظرات شما