در سومین هفته لیگ‌برتر؛

یاسین سلمانی، یحیی گل محمدی را به وجد آورد

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، دو امتیاز بسیار مهم خانگی را با تساوی یک بریک مقابل ذوب آهن اصفهان از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کسب یک امتیاز خانگی برای مدافع عنوان قهرمانی شاید یک نوع شکست تلقی شود اما این پایان ماجرا نبود.

یاسین سلمانی در فوتبال ایران یک استعداد ناب شناخته می شود که آینده درخشانی دارد. پرسپولیس گرچه تیم ستاره های شناخته شده و بزرگ است اما می‌تواند تیمی برای استعدادهای هیجان‌انگیز باشد و به همین علت است که یاسین سلمانی جذب شده است.

هافبکی که دو پاست، تکنیک بسیار خوبی دارد، دریبل زن و گلزن است و بسیاری او را با ستاره های بزرگ و سابق فوتبال ایران مقایسه می کنند.

در دیدار با ذوب آهن اصفهان، یاسین سلمانی از زمان حضور در زمین بازی جناح راست این تیم را پویاتر کرد و با پاس‌های نزدیک و خط‌شکن، کانال‌های میانی در نیم‌فضاهای ذوب‌آهن را به خوبی باز می‌کرد.

عملکرد کاپیتان تیم امید در اولین بازی برای قرمزها هواداران این تیم را به حضور یک هافبک با قابلیت طراحی و خلق موقعیت در هفته‌های آتی دلگرم کرد تا شاید مرهمی بر این توقف نابهنگام باشد.

یاسین سلمانی اما بیشتر از همه یحیی گل محمدی را به وجد آورد تا جایی که سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن نیز اشاره ای به این بازیکن جوان کرد و گفت: ” ما به جای مهدی عبدی، یاسین سلمانی را جذب کردیم. یاسین مهره‌ای است که حتی می‌تواند مهاجم هم بازی کند. اینکه عبدی جدا شده به این دلیل بود که شرایط برای همکاری در پرسپولیس آنطور که ما باید و شاید انتظار داشتیم وجود نداشت.”

جالب تر آن که یحیی گل محمدی یک روز پس از تساوی با ذوب آهن اصفهان به نزدیکان خودش گفته است: ” این یاسین سلمانی یک مهدی ترابی برای آینده پرسپولیس است!”




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44809
اخبار مرتبط

نظرات شما