مسئول غرفه تعمیرات ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) مطرح کرد:

خدمت‌رسانی روزانه به ۲ هزار زائر در غرفه تعمیرات موکب حرم بانوی کرامت

مسئول غرفه تعمیرات ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) بیان کرد: در این غرفه ۵ نفر به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند و روزانه پاسخگوی حدود ۲ هزار مراجعه‌کننده برای تعمیرات کالسکه و ویلچر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، از جمله بخش‌های فعال در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف-کربلا شست‌وشوی البسه، تعمیرات ویلچر، کالسکه، عینک، کیف، کفش و لباس است.

سیدابوالفضل حسینی، مسئول غرفه تعمیرات ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در سخنانی بیان کرد: در این غرفه ۵ نفر به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند و روزانه پاسخگوی حدود ۲ هزار مراجعه‌کننده برای تعمیرات کالسکه و ویلچر هستیم.

وی به انگیزه خود و همکارانش برای حضور در این غرفه خدمت‌رسانی به زوار اشاره کرد و گفت: هدف ما کسب رضایت سیدالشهدا(ع) است و امیدواریم آن حضرت به ما عنایت داشته باشند.

همچنین، محمدمهدی ریحان‌فرد، مسئول غرفه شست‌وشوی البسه زائرین در سخنانی بیان کرد: ما در دو غرفه مجزا برای خواهران و برادران لباس زوار را تحویل گرفته، شست‌وشو داده و حداکثر تا دو ساعت تحویل زائران می‌دهیم.

وی خدمات این غرفه را ۲۴ ساعته دانست و افزود: روزانه در مجموع دو کانکس خواهران و برادران بیش از ۴هزار لباس شسته و تحویل داده می‌شود.

در ادامه، احمد کاظمی، مسئول غرفه تعمیرات عینک موکب گفت: ۲ سال از خدمت‌رسانی در موکب آستان مقدس می‌گذرد و در این مسیر پیاده‌روی یکی از چیزهایی که نیاز آن برای زائران احساس شد غرفه تعمیرات عینک بود.

کاظمی بیان کرد: از حدود ۵ صبح تا ۱۲ شب یکسره مشغول به خدمت هستیم و روزانه حدود  ۲۰۰ نفر مراجعه‌کننده داریم که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن به آنان خدمت ارائه کنیم.

علی اصغر جعفری، مسئول غرفه تعمیرات کیف، کفش، کوله و خیاطی موکب آستان مقدس نیز از ارائه خدمت به زوار سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: از نماز صبح تا ۱۲ شب تا ۲ هزار مراجعه‌کننده داریم.

وی افزود: برداشتن یک بار کوچک از دوش زوار با تعمیر کیف، کفش یا تعمیر و دوخت البسه آنان دارای اهمیت است که امیدواریم مورد قبول امام حسین(ع) قرار بگیرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45028
اخبار مرتبط

نظرات شما