معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

مشکلات زیرساختی شهرستان‌های قم با اتحاد دستگاه‌ها حل‌شدنی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب مدیران شده است، گفت: مشکلاتی در حوزه زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها و روستاها وجود دارد که با اتحاد و همکاری دستگاه‌ها حل‌شدنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی‌زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های شهرستان‌های جدید تأسیس که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های استان قم برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت این است که شهرستان‌هایی که تازه‌تأسیس شده‌اند نیازمند نگاه جدی دستگاه‌‌ها هستند.
وی افزود: متأسفانه هنوز برخی دستگاه‌های دولتی و اجرایی در این شهرستان‌ها مستقر نشده و این موضوع مشکلات و نارضایتی‌هایی را ایجاد کرده است که باید با همکاری یکدیگر آن‌ها را حل کنیم. در تلاش هستیم نیازمندی کهک و جعفرآباد را تأمین کنیم تا شاهد یک شهرستان به معنای واقعی باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مسائلی که در جلسات رفع مشکلات زیرساختی شهرستان‌ها مصوب می‌شود، دبیرخانه موظف است آن‌ها را به‌طورجدی پیگیری کرده تا عملیاتی شود. در مقابل فرمانداران نیز باید نیازمندی‌ها و مشکلات شهرستان را از دستگاه‌ها مطالبه کنند.
حاجی‌زاده تصریح کرد: مشکلاتی که در حوزه زیرساختی وجود دارد با اتحاد و همکاری دستگاه‌ها قابل‌حل است، مدیریت استان نیز در راستای هماهنگی‌های لازم نظارت دقیقی روی مسائل خواهد داشت و برای فراهم‌سازی زیرساخت‌ها در کنار دستگاه‌ها خواهیم بود.
وی در پایان عنوان داشت: خدمت‌رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب ما مدیران شده و باید از آن به‌درستی استفاده کنیم تا پس از پایان خدمت افسوس نخوریم. خدمت‌رسانی به مردم همچون جهاد است و ما باید در نظر بگیریم روستاها، مناطق کم‌برخوردار و محروم خط مقدم خدمت‌رسانی‌ هستند که باید به آن‌ها اهتمام جدی داشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45262
اخبار مرتبط

نظرات شما