روایتگر دوران دفاع مقدس:

رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات خود را مکتوب کنند

روایتگر دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس برای زنده نگه‌داشتن دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، خاطره‌های خود را مکتوب کنند.

 حسین کاجی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اینکه باید یاد دوران دفاع مقدس زنده بماند، اظهار داشت: در این مسیر تلاش‌های بسیاری توسط گروه‌های مختلف مردم صورت‌گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مهم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس نوشتن کتاب در خصوص آن دوران است که در انتشارات حماسه یاران بالغ بر صد کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده است که دو بار رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های منتشر شده این انتشارات تقریظ زده‌اند.
این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات خود را بیان کنند، گفت: در مسیر مکتوب کردن خاطرات نباید به ارگان‌ها دل بست باید این کار هم مردمی انجام شود.
وی اضافه کرد: از فعالیت‌های خوب و مهم دیگر در زنده نگه‌داشتن دفاع مقدس، حضور در این مناطق است که همین سفره‌ها هم می‌تواند به‌عنوان سفرنامه چاپ شود.
کاجی در ادامه تأکید کرد: نویسندگان خوبی در حوزه دفاع مقدس در حال نگارش کتاب هستند که یکی از آنها آقای سعادتمند است که «کتاب در مسیر قرار» را به نگارش درآورده است.
وی عنوان کرد: باید تلاش شود تا رشادت‌های شهدا و رزمندگان قم در کتاب‌ها مکتوب شود و به نسل‌های جدید منتقل شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45337
اخبار مرتبط

نظرات شما