پرسپولیس با گل امید، امیدوار شد؛

آچمز شدن اسطوره آرژانتینی مقابل یحیی!

تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل به یک پیروزی شیرین خارج از خانه رسید تا به صعود امیدوار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم پرسپولیس در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری از گروه E در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه دوحه به مصاف الدحیل قطر رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود مشکی‌پوشان ایرانی به پایان رسید.

تنها گل پرسپولیس را در این دیدار امید عالیشاه در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند.

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، اسماعیل محمد (۶۸- محمد مونتاری)، سلطان البریک (۸۷- اسحاق لیاجی)، عاصم مادیبو، مون‌هوان کیم (۸۷- مایر)، روبن سمدو، ابراهیما بامبا، فیلیپه کوتینیو (۲+۹۰- عبدالرحمان فهمی)، المعز علی، کریم بوضیاف (۸۷- یوسف ایمن) و مایکل اولونگا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۶+۹۰- گئورگی گولسیانی)، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۶+۹۰- سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (۳+۹۰- وحدت هنانوف)، شهاب زاهدی (۸۳- میلاد سورگی)، سعید صادقی و یاسین سلمانی (۸۳- محمد عمری).

داور: کیورا هیرویوکی از ژاپن

تیم پرسپولیس در نیمه نخست نمایش هجومی را از خود نشان داد و در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه ۲۴ شوت تماشایی یاسین سلمانی در آستانه ورود به دروازه الدحیل با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا جدی‌ترین موقعیت این بازی در نیمه اول به گل تبدیل نشود و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم پرسپولیس مانند نیمه نخست بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و صاحب موقعیت‌های زیادی روی دروازه الدحیل شد که ضربات شاگردان یحیی گل‌محمدی با بی‌دقتی به گل تبدیل نشد تا اینکه در دقیقه ۶۳ ارسال امید عالیشاه در محوطه جریمه الدحیل توپ به طور مستقیم وارد دروازه شد، شهاب زاهدی در بین راه سعی داشت مسیر توپ را تغییر دهد اما همین موضوع باعث اشتباه دروازبان الدحیل و توپ مستقیما وارد دروازه این تیم شد تا پرسپولیس از حریق قطری پیش بیفتد.

تیم پرسپولیس در ادامه از تک گل کاپیتان عالیشاه بخوبی دفاع کرد تا در نهایت تیم پرسپولیس صاحب سه امتیاز حساس از قطر باشد.

پرسپولیسی‌ها با این پیروزی و باتوجه به پیروزی النصر مقابل استقلال تاجیکستان در رده دوم جدول گروه E قرار گرفتند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/45531
اخبار مرتبط

نظرات شما