مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور:

تولیدکنندگان کودهای خود را از طریق شبکه شرکت خدمات توزیع کنند

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: تولیدکنندگان با استفاده از شبکه توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، محصولات خود را به کشاورزان ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدمهدی سعیدی در حاشیه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این همایش، اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در راستای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و طرح امنیت غذایی اقدام به برگزاری همایش‌های یک‌روزه در استان‌های سراسر کشور کرده است.

وی ادامه داد: همایشی که در استان قم برگزار شد، بیستمین همایش از سری همایش‌های برنامه‌ریزی شده در سال ۱۴۰۲ است.

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با داشتن بیش از ۳۵۰۰ کارگزار فعال در سراسر کشور، بزرگ‌ترین شبکه توزیع نهاده‌های کشاورزی به‌ویژه کودهای کشاورزی را دارد.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به مدیریت بازرگانی داخلی شرکت، اقدام به عقد تفاهم‌نامه کنند و از این شبکه گسترده جهت توزیع محصولاتشان بهره‌مند شوند از طرفی کشاورزان می‌توانند کودهای استاندارد و باکیفیت را از طریق شرکت‌های مورد تأیید بدون واسطه و به‌صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنند.

سعیدی ابراز داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با ۷۸ شرکت تولیدکننده در سراسر کشور با بیش از هزار قلم کودی تفاهم‌نامه دارد و این تولیدکنندگان با استفاده از شبکه توزیع این شرکت محصولاتشان را به کشاورزان ارائه می‌کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45685
اخبار مرتبط

نظرات شما