در هفت ماه گذشته؛

وقوع یک هزار و ۱۲۲ مورد حریق در قم

در هفت ماه گذشته یک هزار و ۱۲۲ مورد حریق در سطح شهر قم به وقوع پیوسته که آتش‌نشانان قمی با حضور به‌موقع، سبب کاهش خسارات و سرایت حریق شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، به نقل از شهرداری قم از مهم‌ترین وظایف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ارائه خدمات حوزه حریق، حوادث و خدمات ایمنی است که موضوع حریق بیشترین نقش را در اعزام‌ها و انجام مأموریت‌ها توسط آتش‌نشانان را به خود اختصاص داده است.

در این راستا در هفت ماه گذشته هزار و ۱۲۲ مورد حریق در محدوده شهری رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ تعداد حریق‌ها شش مورد افزایش یافته است.

تعداد حوادث داخل محدوده شهری در این مدت ۹۵۷ مورد و تعداد خدمات ایمنی داخل محدوده شهری نیز ۴۵۶۹ مورد بوده است.

همچنین ارائه خدمات خارج از محدوده شهری نیز به دلایل مختلف در سال‌های گذشته بخشی از توان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم را به خود اختصاص داده که در این زمینه ۹۹ حریق، ۳۷ حادثه و ۱۲۴ خدمت ایمنی در خارج از محدوده شهری مأموریت توسط آتش‌نشانان انجام شده است.

با مقایسه این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، حجم فعالیت‌های سازمان در سال جاری نسبت به سال گذشته در موارد بالا با رشد همراه بوده است؛ به‌نحوی‌که سال گذشته تعداد حریق‌های خارج از محدوده شهری ۵۸ مورد، ۲۸ مورد حادثه و ۱۰۶ مورد ارائه خدمات ایمنی انجام شده بود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46237
اخبار مرتبط

نظرات شما