مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه:

مسابقات شمیم خانواده برگزار شد

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه گفت: مسابقات ورزشی شمیم خانواده در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: در راستای تحکیم خانواده و توجه به ورزش بانوان و دختران ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ویژه بانوان و دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور دو هزار ورزشکار از رشته‌های مختلف تکواندو، والیبال، هفت‌سنگ، شنا، تیراندازی، دارت و آمادگی جسمانی در به میزبانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم آغاز به کارکرد.

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم ادامه داد: مرحله اول مسابقات در رشته‌های دارت، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، تیراندازی و شنا با حضور یک هزار و صد ورزشکار  در قالب ۵۰ تیم در هر رشته روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات مادران در کنار فرزندان خود شرکت کرده بودند که یکی از نکات قابل‌توجه بود رکن مدیریت خانواده به دست بانوان است و افزایش نشاط بانوان باعث نشاط خانواده می‌شود.

طراوتی گفت در پایان به نفرات برتر لوح قهرمان، مدال و تندیس اهدا شد.

طراوتی بیان داشت: این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری قم، در مجموعه ورزشی خانه مهندس قم برگزار شد، مرحله دوم مسابقات نیز آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46416
اخبار مرتبط

نظرات شما