سرپرست هیأت کشتی قم:

قم میزبان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور است

سرپرست هیأت کشتی قم گفت: این استان اواخر هفته جاری میزبان ۵۴۰ مربی و ورزشکار در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی عبدی روز دوشنبه در نشست خبری این رقابت‌ها به خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشوری بزرگسالان و مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ششم تا هشتم دی‌ماه جاری به میزبانی قم برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاوه بر تعداد ۵۴۰ نفر مربی و ورزشکار که در مسابقات حاضر می‌شوند ۱۱۰ نفر داور و عوامل اجرایی فدراسیون کشتی نیز در قم حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه تیم‌هایی از ۳۱ استان و ۲ منطقه آزاد اروند و کیش در مسابقات قم حاضر می‌شوند ابراز داشت: مسابقات در ۱۰ وزن برگزار خواهد شد که وزن‌کشی و دیدارهای مقدماتی پنج وزن اول روز چهارشنبه ششم دی‌ماه ترتیب می‌یابد و دیدارهای فینال و رده‌بندی این اوزان پنجشنبه هفتم دی‌ماه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: مسابقات پنج وزن دوم در روز هفتم دی‌ماه و دیدارهای فینال و رده‌بندی این اوزان در روز جمعه هشتم دی‌ماه ترتیب می‌یابد.
عبدی مکان برگزاری رقابت‌ها را در سالن ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم و بر روی سه تشک عنوان کرد.
وی یادآور شد: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه هفته جاری برای نظارت و تماشای مسابقات در سالن محل برگزاری حاضر می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46760
اخبار مرتبط

نظرات شما