طی دو روز گذشته؛

بیش از ۷۰۰ بیمار در بیمارستان کودکان حضرت معصومه (س) قم پذیرش شدند

طی دو روز گذشته بیش از ۷۰۰ بیمار در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان حضرت فاطمه معصومه(س) قم پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم، باتوجه‌به شیوع بیماری‌های فصلی در چند روز اخیر مراجعه بیماران به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها به‌عنوان تنها مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان قم افزایش داشته است که از عصر روز پنج شنبه تا عصر روز جمعه بیش از ۶۰۰ بیمار در درمانگاه این بیمارستان توسط پزشک متخصص و عمومی ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

 از این تعداد بیمار مراجعه‌کننده تنها در شیفت عصر روز پنج شنبه، ۲۵۰ بیمار توسط پزشک متخصص مورد مداوا قرار گرفته و در شیفت صبح و عصر روز جمعه تاکنون نیز بیش ۱۹۰ بیمار توسط متخصصین اطفال ویزیت شدند.

 طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۷ بیمار در تریاژ اورژانس این مرکز پذیرش شده‌اند که فقط صبح روز جمعه ۲۴ نفر از بیماران مراجعه‌کننده به اورژانس بستری شدند.

 روز گذشته بیش ۱۴۰ نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری بودند که تعدادی از آنها پس از بهبودی ترخیص شدند و بر اساس آمار اعلامی از صبح روز جمعه بیش ۱۲۵ بیمار در بخش‌های مختلف بستری هستند.

 شایان‌ذکر است اورژانس و درمانگاه مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها به‌صورت شبانه‌روزی با پزشکان متخصص و عمومی اقدام به ویزیت و مداوای بیماران می‌نمایند.

 با ورود به فصول سرما و تغییرات آب‌وهوایی، احتمال شیوع بیماری‌های عفونی و تنفسی نظیر سرماخوردگی، آنفلوانزا و… وجود دارد که با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی مخصوصاً در کودکان و دانش‌آموزان امکان پیشگیری و ابتلا به این بیماری‌ها وجود دارد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46839
اخبار مرتبط

نظرات شما