رئیس هیات شمشیربازی استان قم:

ترکیب تیم صنایع گچ نگین قم کاملاً بومی است

رئیس هیات شمشیربازی استان قم از دومین حضور تیم‌های آقایان و بانوان استان قم با ترکیب کاملاً بومی در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» بر اساس اعلام فدراسیون شمشیربازی کشور دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه فلوره در فصل جدید با حضور ۸ تیم از سراسر کشور تا پایان دی‌ماه به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

علی قنبری رئیس هیات شمشیربازی استان قم با اشاره دومین حضور استان قم در این رقابت‌ها، اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی که در هیات شمشیربازی استان قم داشتیم امسال نیز هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان تیم‌داری خواهیم کرد، تیم صنایع گچ نگین قم که فصل گذشته اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کرد موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

وی با اشاره به ترکیب تیم مردان قم تصریح کرد: محمدحسین و امیرحسین دهقان‌نصیری، محمدامین هفته‌خانکی، سیدمحمدمصطفی جابر و علی باقری‌زادگان به سرمربیگری حمیدرضا ویسی ترکیب تیم صنایع گچ نگین قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی کشور را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیات شمشیربازی استان قم همچنین با اشاره به ترکیب تیم بانوان قم عنوان داشت: همچنین در بخش بانوان نیز زینب اسدالله زاده، زهرا حافظی، الینا محمدی و پرنیا فرامرزی با سرمربیگری زهرا قنبری در تیم صنایع گچ نگین قم در بخش بانوان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم صنایع گچ نگین قم امسال با ترکیب بومی وارد مسابقات خواهد شد، گفت: فصل گذشته سعی کردیم با ترکیب جوانان و با تجربه‌ها استفاده کنیم بدین جهت چند بازیکن غیر قمی جذب کرده بودیم، اما امسال با ترکیب کامل بومی در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت تا جوانان نیز این تجربه موثر را کسب کنند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46863
اخبار مرتبط

نظرات شما