رئیس سازمان برنامه‌وبودجه؛

اجتناب سازمان برنامه از پروژه‌های جدید عمرانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان از شروع طرح‌های جدید عمرانی مگر در موارد ضروری اجتناب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» داود منظور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه مجازی خودنوشت: «سازمان برنامه‌وبودجه در راستای تأمین حداکثری رضایت عمومی به تخصیص اعتبارات عمرانی برای تکمیل طرح‌های زیرساختی با اولویت طرح‌های در آستانه بهره‌برداری و وعده شده در سفرهای استانی رئیس‌جمهور می‌پردازد و از شروع طرح‌های جدید مگر در موارد ضروری اجتناب می‌کند».

منظور پیش‌ازاین هم از اختصاص ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های حوزه آب و فاضلاب باهدف تکمیل زنجیره تأمین انرژی خبر داده بود.

 همچنین در راستای تحقق راهبرد رشد تولید در سال جاری، ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل به بیش از ۱۲ کلان پروژه در این حوزه تخصیص داده شد.

 همچنین منظور پیش‌ازاین از اختصاص ۷۵ درصد اعتبارات حوزه بهداشت و درمان از طرف دولت و نیز از تخصیص ۴ میلیارد و ۲۷۳ میلیون دلار برای حوزه درمان بودجه در سال جاری خبر داده بود.

  باتوجه‌به کمبود منابع و محدودیت منابع بودجه اولویت دولت اختصاص بودجه به طرح‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد است و در این زمینه از شروع طرح‌های جدید حتی‌الامکان خودداری می‌کند مگر در مواردی که ضرورت ایجاد می‌کند و اعتبارت بودجه به طرح‌های با پیشرفت بالا و در آستانه بهره‌برداری اختصاص می‌یابد.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47211
اخبار مرتبط

نظرات شما