در اوزان 45، 60 و 65 کیلوگرم انجام می‌شود

اعزام 3 کشتی‌گیر قم به جام بین‌المللی پیروزی 2019

کشتی‌گیران قم با دعوت به اردوی جدید آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای اعزام به رقابت‌های جام بین‌المللی پیروزی ترکیه آماده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رشته‌ای که نخستین مدال طلای برون‌مرزی ورزش قم در سال 1398 را در نخستین روز فروردین ماه با درخشش یکی از بهترین‌های چند سال اخیر خود یعنی مهدی ابراهیمی از پیکارهای 2019 کشتی فرنگی امیدهای زیر 23 سال آسیا رقم زد، حالا سه نماینده در آستانه یک اعزام بین‌المللی دیگر دارد.

رقابت‌های بین‌المللی 2019 جام پیروزی ترکیه میدان مهمی است که سه کشتی‌گیر نوجوان قم در کنار دیگر نفرات دعوت شده به اردوی جدید آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، خود را برای اعزام به آن آماده می‌کنند، مسابقاتی که روزهای 22 تا 25 فروردین ماه در شهر آنتالیا به انجام می‌رسد.

به همین منظور دور جدید تمرینات آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در خانه کشتی محمد بنا واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و مهمترین هدف کادر فنی تیم ملی، آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور پرقدرت در پیکارهای 2019 قهرمانی نوجوانان آسیا است که در کشور قزاقستان به انجام می‌رسد.

اردوی جدید تیم‌ ملی کشتی فرنگی نوجوانان همزمان با اردوی آزادکاران نوجوان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی قزاقستان و جهانی 2019 از روز نهم فروردین ماه آغاز شده و این دو تیم در صورت فراهم شدن شرایط در رقابت‌های بین‌المللی جام پیروزی ترکیه به میزبانی شهر آنتالیا روی تشک می‌روند.

محمدمهدی جواهری در وزن 45 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 60 کیلوگرم و محمدامین جبالی‌فر در وزن 65 کیلوگرم سه نماینده قم در بین نفرات دعوت شده به این اردو هستند، اردویی که تا بیستم فروردین ماه جریان دارد و ملی‌پوشان زیر نظر فرشاد علیزاده به عنوان سرمربی و عبدالکریم کاکاحاجی، طیب حیدری، سیامک قیطاسی، محمد خزایی‌پول به عنوان مربی و سیدموسی طباطبایی به عنوان سرپرست برای اعزام‌های پیش‌رو آماده می‌شوند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5740
اخبار مرتبط

نظرات شما