مشت‌زن قم در پیکارهای قهرمانی آسیا

داور بین‌المللی بوکس استان قم از سوی کنفدراسیون بوکس قاره کهن برای قضاوت پیکارهای 2019 مشت‌زنی قهرمانی بزرگسالان آسیا برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان در حالی این روزها در آخرین اردوی آماده‌سازی خود مهیای حضور موفق در پیکارهای 2019 مشت‌زنی قهرمانی آسیا می‌شود که این پیکارها از 28 فروردین‌ماه در شرق قاره کهن به میزبانی کشور تایلند به انجام می‌رسد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا از پنجم فروردین ماه آغاز شده و تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا یعنی بیست و ششم فروردین ادامه دارد، در حالی که تیم ملی را در سفر به تایلند مجید عباس‌زاده رئیس هیات بوکس استان قم و داور بین‌المللی این رشته نیز همراهی می‌کند، داوری که تجربه چندین اعزام برون‌مرزی و قضاوت در پیکارهای مختلف بین‌المللی را تجربه کرده است.

اردوی ملی‌پوشان این‌روزها در مجموعه ورزشی انقلاب تهران جریان دارد و تیم ملی برای سفر به تایلند با بوکسورهای اوزان منهای 49، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم، در فاصله یک سال تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو با هدف کسب حداکثر مدال اعزام می‌شود.

9 بوکسور ملی‌پوش کشورمان همراه با داور بین‌المللی بوکس قم یعنی مجید عباس‌زاده در حالی به این پیکارها می‌روند که کادر فنی تیم ملی بزرگسالان شامل اکبر احدی به عنوان سرمربی و علی مظاهری و افشین نادری به سرپرستی همایون اردلان است و این نفرات تیم ملی را هدایت می‌کنند.

در وزن منهای 49 کیلوگرم امید احمدی‌صفا، وزن منهای 56 کیلوگرم سجاد محمدپور، وزن منهای 60 کیلوگرم اشکان رضایی، وزن منهای 64 کیلوگرم مسلم مقصودی، 69 کیلوگرم سجاد کاظم‌زاده، 75 کیلوگرم شاهین موسوی، 81 کیلوگرم حسین دانشور، 91 کیلوگرم پوریا امیری و در وزن به اضافه 91 کیلوگرم ایمان رمضان‌پور عضو تیم ملی هستند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6075
کلیدواژه: بوکس ورزش مشت زنی
اخبار مرتبط

نظرات شما