آیت الله سیفی مازندرانی؛

سپاه نقطه قوت برای مجد اسلام و شوکت انقلاب اسلامی ایران است

آیت الله سیفی مازندرانی با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از سپاه، گفت:سپاه نقطه قوت برای مجد اسلام و شوکت انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این بیانیه آمده است: درود بر سپاهیان جان بر کف انقلاب اسلامی و سلام بر شهدای انقلاب اسلامی که لباس مقدس سپاه برای آنان کفن شهادت گردید. شما با رشادت ها و ایثار جان در راه اعتلای کلمه ی اسلام و دفاع از حریم ولایت اثبات کرده اید که نقطه قوت برای مجد اسلام و شوکت انقلاب اسلامی ایران و مایه ی امید مستضعفان جهان می باشید و اثبات کرده اید که نقطه ی قوت برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی بوده و حقیقت آیه ی شریفه ی «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» را تحقق بخشیده اید.

در ادامه ای این بیانیه تصریح شده است: امروز بر کسی پوشیده نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سدی مستحکم و دژی تسخیر ناپذیر در مقابل هجمات استکبار جهانی بوده و مصداق «وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً» می باشد و درود بر نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی ایران که با پوشیدن لباس سبز سپاه و اتخاذ موضع قاطع هویت واقعی خود را برای جهانیان به نمایش گذاشته اند و با دفاع جانانه ی خود غیرت دینی و حمیت انقلابی خود را به اثبات رسانده اند و برخی فلتات و نواقصی که احیانا در صحن مجلس رخ داده بود را جبران نمودند.

در این بیانیه آمده است: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم قوت برای هم وطنان سیل زده و التیام دردهای آنان شده اند ونیز از طرفی نقطه ی رعب و وحشت در جان مستکبران گردیده اند، از ذات اقدس احدیت توفیق این غیور مردان مومن در جهت حمایت از ملت مظلوم ایران و مبارزه با مستکبران ستمکار را مسئلت می نماییم. و نیزعزت و توفیق روز افزون پرچم دار ولایت و سکان دار انقلاب اسلامی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) را از پروردگار متعال مسئلت می نماییم .

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/6262
اخبار مرتبط

نظرات شما