صعود 8 تیم به مرحله حذفی فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم

دیدارهای مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم با صعود هشت تیم به مرحله حذفی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که 20 تیم از بیست و سومین روز اردیبهشت ماه رقابت‌های جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم را در چهار گروه مقدماتی آغاز کرده بودند، با پایان بازی‌های این مرحله هشت تیم مجوز صعود به مسابقات مرحله حذفی را کسب کردند.

بازی‌های مرحله مقدماتی این جام در چهار گروه پنج تیمی و به شکل دوره‌ای در دو زمان ۲۰ دقیقه‌ای گذرا برگزار شد و در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه‌های چهار گانه هشت تیم به مرحله دوم راه یافتند تا از بعد از افطار هشتم خرداد ماه رقابت‌ خود در مرحله حذفی را از سر بگیرند.

در شرایطی که بعد از مرحله مقدماتی، بازی‌های مرحله حذفی، نیمه‌نهایی و فینال به شکل حذفی برگزار می‌شود و زمان بازی‌ها در این سه مرحله در دو وقت 20 دقیقه‌ای مفید محاسبه خواهد شد، از گروه نخست تیم‌های اتحادیه نانوایان (الف) و دنیای کتاب و از گروه دوم تیم‌های شهید رئیس کرمی و شهید علی‌ آخوندی صعود کردند.

از گروه سوم تیم‌های ذاکر و گروه عمرانی قلی‌زاده و از گروه چهارم تیم‌های شهدای نیروگاه و شهید حججی به مرحله حذفی رسیدند تا برای کسب مجوز راهیابی به مرحله نیمه نهایی، فینال و قهرمانی مسابقات سال 1398 جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با یکدیگر رقابت کنند.

برنامه مرحله حذفی جام رمضان ۹۸ یادواره شهدای مدافع حرم:

چهارشنبه 8 خرداد ماه

اتحادیه نانوایان (الف) – شهید علی آخوندی (ساعت 22)

شهید رئیس کرمی – دنیای کتاب (ساعت 23:30)

پنجشنبه 9 خرداد ماه

گروه عمرانی قلی‌زاده –  شهید حججی (ساعت 22)

شهدای نیروگاه – ذاکر (ساعت 23:30)

بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی مسوولان برگزاری این بازی‌ها، دیدارهای مرحله حذفی در دو وقت 20 دقیقه‌ای مفید برگزار می‌شود و در صورت تساوی تیم‌ها در وقت عادی، ضربات پنالتی تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی بازی‌های جام رمضان فوتسال قم را مشخص خواهد کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8977
اخبار مرتبط

نظرات شما