سرمربی بلژیک نامزد هدایت بارسلونا

رادیوی RAC1 کاتالونیا مدعی شد نام روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت بارسلونا مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ایستگاه رادیویی RAC1 کاتالونیا مدعی شد روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک یکی از گزینه‌های اصلی منصوب شدن به عنوان جانشین ارنستو والورده، سرمربی فعلی بارسلونا است. مارتینز که سال گذشته تیم ملی بلژیک را به مقام سوم جام جهانی روسیه رساند پیش از این هم از سوی چندین باشگاه بزرگ لالیگا برای مربیگری دنبال می‌شد و این باشگاه‌ها تمایل زیادی برای استخدام او به عنوان سرمربی داشته‌اند.

 

 

مارتینز پیش از این نیز سابقه مربی‌گری باشگاهی داشته و در انگلیس هدایت تیمهای ویگان و اورتون را به عهده داشته است. مارتینز در دوران هدایت تیم ملی بلژیک از 35 بازی تنها سه شکست در کارنامه داشته و در 26 بازی به پیروزی رسیده است.

 

این روزها خبرهای زیادی درباره تحت فشار شدید قرار داشتن ارنستو والورده منتشر می‌شود و شکست شنبه‌شب آبی‌اناری‌ها در فینال کوپا دل‌ری به شدت این فشارها افزوده است. بارسلونا امسال با اینکه در لالیگا به قهرمانی رسید ولی حذف دراماتیک و تلخش از لیگ قهرمانان با شکست 4-0 مقابل لیورپول کام هواداران غول کاتالان را تلخ کرده است.

 

 

نوع شکست بارسلونا در مقابل لیورپول که با کامبک شگفت‌انگیز این تیم همراه بود خاطره حذف سال گذشته بارسا از همین رقابتها را برای هوادارانش زنده کرده، زمانی که آبی‌اناری‌ها در مقابل رم کامبک خوردند و از دور رقابتها حذف شدند. گفته می‌شود در هیات‌مدیره بارسلونا جلساتی اضطراری برگزار شده تا درباره آینده باشگاه بحث و تبادل نظر شود اما رئیس بارسا جوزپ ماریا بارتومئو در ملا عام اصرار داشته که والورده همچنان از حمایت باشگاه برخوردار است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8999
اخبار مرتبط

نظرات شما