تمام احتمالات حضور برانکو در تراکتورسازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از اینکه اخباری مبنی بر دیدار محرمانه برانکو ایوانکوویچ با محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز و حضور این سرمربی در جمع تراکتورسازان به گوش رسید، مدیران هر ۲ باشگاه این دیدار را تکذیب کرده و منکر این اتفاق شدند.

تمام احتمالات حضور برانکو در تراکتورسازی/ صفر‌هایی از تهران تا تبریز!

با این حال اطرافیان زنوزی خبر از وقوع این دیدار در شب‌های گذشته دادند و شایعه شده زنوزی حدود ۵۰ میلیارد تومان به برانکو پیشنهاد داده تا به جمع تراکتوری‌ها بپیوندد. پس از اینکه این اخبار رسانه‌ای شد برانکو در جمعی خصوصی اعلام کرد علاقه‌ای به حضور در جلسه دوم با زنوزی مبنی بر حضور در تبریز ندارد، ضمن اینکه در فاصله چند ساعت مانده به بازی تیمش مقابل سپاهان، قصد ندارد تمرکز بازیکنانش را برهم بزند و ترجیح می‌دهد این ماجرا همین جا تمام شده تلقی شود.

در کنار این اتفاقات احتمالاتی وجود دارد که نشان می‌دهد برانکو می‌تواند به تراکتورسازی تبریز متمایل شود و با سرخ‌های پایتخت خداحافظی کند. یکی از این احتمالات تاخیر در پرداخت مطالبات برانکو بوده که وضع اقتصادی نابسامان باشگاه پرسپولیس مقداری او را پریشان کرده و با توجه به بند‌های قراردادش مبنی بر تعویق در دریافت دستمزد از سمت پرسپولیسی‌ها، می‌تواند قرارداد را به طور کامل و یک طرفه فسخ کند و در نهایت با میل شخصی به تیم دیگری بپیوندد.

از طرفی، چون برانکو هنوز لیستی مبنی بر جذب بازیکنان جدید به ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده و در مورد حفظ بازیکنان فعلی تیم هم هنوز سخنی به میان نیامده، باعث می‌شود که گمانه زنی‌ها مبنی بر خروج وی از جمع سرخپوشان به گوش برسد.

سرمربی کروات پرسپولیس چند روز گذشته با این تیم هت تریک قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفت و شانس بالایی دارد تا با شاگردانش در جام حذفی نیز قهرمان شود و دوگانه فوتبال کشورمان را فتح کند. افتخار آفرینی‌های وی با پرسپولیس به حدی بالا بوده که چشم تراکتورسازان به سوی وی دوخته شده و مدیران تبریزی درصدد آن برآمدند تا با پیشنهادی اغواکننده وی را به تبریز بکشانند؛ بنابراین با این احتمالات، ممکن است برانکو چالش جدید را در فوتبال ایران تجربه کند و با پافشاری مسئولان تراکتوری‌ها به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9086
اخبار مرتبط

نظرات شما