باکیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودرو‌های داخلی در اردیبهشت ماه + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تعداد ۵۵ هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو تولید شده است که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودرو‌های گروه سبک و یک درصد دیگر به خودرو‌های گروه سنگین اختصاص دارد.

خودرو‌های تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۷ مدل خودرو درگروه سبک و ۷ مدل در گروه سنگین بوده است.

مطابق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران که هر ماه خودرو‌های داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد در بخش خودرو‌های سواری در سطح قیمتی ۱ خودرو‌های نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲ خودروی پژو ۲۰۰۸ با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰ B و چانگان ۳۵ CS، در سطح قیمتی ۴ خودرو‌های تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

با‌کیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودرو‌های داخلی در اردیبهشت کدام بودند؟ (+جدول کامل و جزئیات)

در پایین جدول رده بندی کیفی خودرو‌های سواری داخلی نیز خودرو‌های خانواده پراید شامل ۱۱۱، ۱۳۱ و ۱۵۱ به همراه خودرو‌های ساینا و تیبا از شرکت سایپا و خودرو‌های پژو ۴۰۵ و سمند از شرکت ایران خودرو با داشتن ۲ ستاره در پایین جدول کیفیت قرار دارند.

بخش وانت

بر اساس این گزارش در بخش وانت نیز در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی و وانت نیو پیکاپ فوتون و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز تولیدی شرکت زامیاد و وانت مزدا کارا ۲ هزار دوکابین تولیدی شرکت بهمن موتور با داشتن تنها ۱ ستاره پایین‌ترین سطح کیفی را به خود اختصاص داده اند.

خودروی دنا پلاس در این بررسی توانست نسبت به فروردین ۹۸ رده کیفی خود را با افرایش یک ستاره از ۳ به ۴ برساند. همچنین پژو ۲۰۰۸ نیز کماکان به عنوان تنها خودروی ۵ ستاره تولید داخل در صد جدول وجود دارد.

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سواری

با‌کیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودرو‌های داخلی در اردیبهشت کدام بودند؟ (+جدول کامل و جزئیات)




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9607
اخبار مرتبط

نظرات شما