نبرد نفس گیر سگ ها، کفتارها و پلنگ بر سر وعده ناهار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، سگ وحشی تنها در حال عبور از راهی بود که ناگهان یک گوزن ایمپالا که در آفریقای جنوبی به وفور یافت می‌شود را دید. تصمیم گرفت که برای ناهار او را شکار کند، ولی بر خلاف خواسته او پلنگی در آن نزدیکی بود که به سمت گوزن حمله‌ور شد و او را شکار کرد.

سگ به سرعت از آنجا دور شد و به سراغ گروهی از سگ‌های وحشی مثل خودش رفت و آن‌ها را فراخواند و به آن‌ها اشاره کرد که گرسنگی خود را با گوشت گوزن وحشی برطرف کنند. در این هنگام پلنگ که در حال خوردن غذایش بود، شکار خود را رها کرد و به بالای یک درخت که در آن نزدیکی بود فرار کرد. گوزن که هنوز زنده بود از این فرصت استفاده کرد تا از محل فرار کند. با این حال، سگ‌های گرسنه او را گرفتند و مشغول خوردن او شدند.

 

یکی از بازدیدکنندگان که در محل حادثه، پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی، حضور داشت از صحنه این شکار جالب فیلمبرداری کرد. آنچه که این ویدئو نشان می‌دهد، آن است که سگ‌ها نتوانستند مدت طولانی از این شکار آسان لذت ببرند، چرا که دو کفتار، مهمان ناخوانده آن‌ها شدند و گوزن را دزدیدند.

هنگامی که سگ‌ها سعی کردند از غارت شکار خود توسط کفتار‌ها جلوگیری کنند، کفتار سوم آمد و همراه با دو همنوع خود گوشه‌ای از گوزن را گرفته و به سمت خود کشیدند. در این حین کفتار چهارم ظاهر شد که او نیز مشغول پراکنده کردن سگ‌ها شد و باعث شد که سگ‌ها امید خود برای بازیابی شکار دزدیده شده را از دست بدهند.

در ادامه ویدئو مربوط به این اتفاق را مشاهده می‌کنید:

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20857
اخبار مرتبط

نظرات شما