هم‌زمان با روز جهانی ماما؛

تقدیر از ماماهای ایران‌زمین برگزار شد

هم‌زمان با روز جهانی ماما به همت شرکت توانمندسازی مامایی رسا مراسم تقدیر از ماماهای خدوم ایران در سالن همایش شهید شاهرخ ضرغام تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» هم‌زمان با روز جهانی ماما به همت شرکت توانمندسازی مامایی رسا مراسم تقدیر از ماماهای خدوم ایران با حضور مسئولین محترم وزارت بهداشت، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی ایران و تهران، ماماهای شاخص و مطرح سراسر کشور و هنرمندان برجستهٔ کشوری (حسن ریوندی، محمد علیزاده، حسام ناصری) و قاری بین‌المللی حاج وحید براتی در سالن همایش شهید شاهرخ ضرغام تهران برگزار شد.

دکتر محمدهادی زاده فوق‌تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی بیماری‌های پستان و معاون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی در حاشیه برگزاری سمینار روز جهانی ماما که به همت شرکت مشاوره و توانمندسازی مامایی رسا برگزار شد، در خصوص شیوع سرطان پستان در ایران و کمک ماماها در پیشگیری از این سرطان بیان کرد: سرطان پستان در تمام دنیا اولین سرطان خانم‌هاست و متأسفانه در ایران هم به همین منوال است.

معاون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی در ادامه به عوامل این سرطان اشاره کرد و گفت: عواملی از جمله مصرف سیگار، قلیان، الکل، کم بچه‌دارشدن و شیرندادن باعث شیوع این سرطان می‌شوند که متأسفانه در سال‌های آتی احتمال بیشترشدن این سرطان می‌رود.

دکتر محمدهادی زاده مصرف بی‌رویه فست‌فودها را یکی از عوامل شیوع این سرطان دانست و اظهار داشت: بانوان شاغلی که کم‌تحرک هستند نیز در معرض این ابتلا سرطان قرار دارند.


انتهای پیام/
گالری عکس
http://qomefarda.ir/48706
اخبار مرتبط

نظرات شما