آیت الله اراکی:

ملت زنده، اراده دارد و از منافع خود دفاع می کند

دبیرکل مجمع جهانی مذاهب اسلامی گفت: ملت ما قبل از انقلاب فاقد اراده بود، ملت زنده ملتی است که اراده داشته باشد و بتواند از خود و از منافع خود دفاع نماید و بتواند در سیاست، اقتصاد، فرهنگ و سایر مباحث مستقل عمل کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت الله  محسن اراکی شامگاه چهارشنبه در نشست حوزه و انقلاب اسلامی، چهل سال همگامی که در مدرسه دالشفا برگزار شد با تشریح معنای انقلابی گری اظهار داشت: انقلابی گری یعنی آمادگی برای جان فشانی در مسیر صاحب الزمان(عج)است.

وی ادامه داد: رسالت اصلی و دستاورد های انقلاب در مسیر این حرکت معنا می شود.

 دبیرکل مجمع جهانی مذاهب اسلامی افزود: حوزه علمیه قم توانست سنگین ترین و سخت ترین تهاجمات را به عرصه دینی دفع نماید و آن هجمه ها را منجر به شکست دشمنان و خائنان کند.

وی بیان داشت: امروز مبانی ما به برکت ایستادگی حوزه علمیه قم بسیار مستحکم تر از گذشته است، رسالت حوزه های علمیه به رهبری امام خمینی(ره) حیات بخشی به جامعه بوده و هست که همان رسالت انبیاء الهی است.

آیت الله اراکی خاطرنشان شد: اگر مردم ما در طول این چهل سال از مستضعفین عالم حمایت کرده است، اگر برخلاف سایر ملت های اسلامی که در برابر ظلم ها در فلسطین و یمن و سایر بلاد سکوت می کنند به میدان آمده است به این دلیل می باشد که این ملت زنده شده است و دین این مردم نیز زنده است.

وی افزود: ملت ما قبل از انقلاب فاقد اراده بود، ملت زنده ملتی است که اراده داشته باشد و بتواند از خود و از منافع خود دفاع نماید و بتواند در سیاست، اقتصاد، فرهنگ و سایر مباحث مستقل عمل کند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/1112
اخبار مرتبط

نظرات شما