مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم:

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می شود

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم با اشاره به مسابقه تیم ها در 48 ساعت، گفت: نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان قم در سه محور برگزار خواهد شد.

 عبدالمجید تناور در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به رزمایش دو روز بسیج ، اظهار داشت: رزمایش فضای مجازی که به عنوان  هفته بسیج در نظر گرفته‌شده است در 31 استان به مدت دو روز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:این رزمایش در سه محور انیمیشن، بازی موبایل و اپلیکیشن موبایل از دوم تا چهارم آذر ماه برگزا خواهد شد.
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم با اشاره به بخش انیمیشن، گفت: در این بخش تیم های شرکت کننده می توانند انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و... فعالیت کنند.
وی افزود: رزمایش با دستور سرلشکر باقری آغاز خواهد شد و تیم ها به مدت 48 ساعت بر روی موضوعی که در زمان شروع به انها اعلام خواهد شد مسابقه خواهند داد.
تناور با اشاره به تقدیر از رتبه های برتر ، عنوان داشت: بیشتر تیم های ثبت نام کننده جوان و نوجوان هستند و دانش آموزان استقبال بیشتری از این رویداد دارند.
وی اضافه کرد: در این رویداد ملی و استانی،‌ استعدادهای برتر درزمینهٔ ایده پردازی و تولید محتوا در فضای مجازی شناسایی و شرایط لازم برای حمایت از آنان از سوی مسئولان فراهم خواهد شد.
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13541
اخبار مرتبط

نظرات شما