انتصاب اعضای هئیت رئیسه جبهه پیشرفت رفاه و عدالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدجوادمحمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن تشریح آخرین اقدامات تاسیس دفاتر جبهه در استانها از صدور حکم اعضای هئیت رئیسه جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با حکم شهاب الدین صدر رئیس جبهه خبر داد.

محمدی نوری با اشاره به اینکه بزودی جبهه پیشرفت در استانهای قم اصفهان و لرستان نیز تشکیل می شود به راه اندازی ۱۵ دفتر استانی تاکنون اشاره کرد و گفت: بنای جبهه آن است که تا پایان سال تمامی دفاتر استانی جبهه تشکیل شود.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت همچنین گفت: در جلسات گذشته اعضای هیئت رئیسه با رای کلیه ۲۵ دبیرکل احزاب عضو جبهه انتخاب شدند و عصر دیروز احکام آنان توسط دکتر سید شهاب الدین صدر رئیس جبهه صادر و ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس احکام صادره ابوالقاسم رئوفیان به عنوان نایب رئیس اول، حسن بیادی به عنوان نایب رئیس دوم، محمدجواد محمدی نوری به عنوان دبیراول جبهه، علی کیهانیان به عنوان دبیر دوم و معاون استانها، مجید افشاری به عنوان خزانه دار، اعظم حاجی عباسی به عنوان معاون انور بانوان منصوب شدند

محمدی نوری تاکید کرد: بزودی همایش بزرگ جبهه با پاسداشت رشادت‌های سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با موضوع گام دوم انقلاب و مجلس یازدهم در تهران برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15314
اخبار مرتبط

نظرات شما