رئیس دانشگاه صنعتی قم مطرح کرد:

روآوری دشمن شکست‌خورده صهیونیستی به جنگ روانی

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم گفت: دشمن شکست‌خورده صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» چون توانایی مقابله نظامی ندارد به عملیات روانی و ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور روی خواهد آورد که مسئولان و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

جلال رضایی نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران یک حرکت به جا و قابل تبریک است، طی سال‌های گذشته همواره فضای درگیری با رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بیشتر به‌صورت نیابتی بود و رژیم صهیونی نیز فضای ترور را دنبال می‌کرد و ایران بیشتر در میدان‌های دیگر رویاروی این رژیم جنایت‌کار قرار می‌گرفت.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: در عملیات «وعده صادق» طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام شده بود از خاک ایران  تا جایی که دشمن انتظار آن را نداشت با این حجم به مواضع دشمن حمله کند عملیات با موفقیت انجام شد و دشمن که مدام رجزخوانی می‌کرد جرئت نکرد که مستقیماً به خاک ایران حمله کند.

وی اضافه کرد: بعد از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید اقدام متقابل از سوی ایران صورت می‌گرفت و بنا بر فرامین مقام معظم رهبری باید تدابیری توسط استراتژیست‌های کشور اتخاذ می‌شد و این اتفاق رخ داد و عملیات «وعده صادق» انجام شد که به‌واقع غرورآفرین بود و رسانه‌ها، تحلیلگران و مخاطبان عمومی در سطح جهان همچنان در خصوص این عملیات صحبت می‌کنند.

رضایی نور تصریح کرد: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌ای بود و هوشمندی بسیار خوبی در این پاسخ وجود داشت و به‌نوعی عمل شد که فقط مراکز نظامی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و این عملیات با پوشش کافی انجام شد که بسیار تأثیرگذار بود تا جایی که امکان پاسخگویی را از رژیم صهیونیستی گرفت؛ زیرا عملاً غیرنظامیان مورد هدف نبودند و همان پایگاه‌ها و مراکز نظامی که کنسولگری ایران را مورد حمله تروریستی قرارداد بودند مورد هدف قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: اکنون رژیم صهیونیستی که شکست‌خورده این عملیات است به دنبال پاسخ به این عملیات است و دچار سردرگمی شده زیر توان و امکان پاسخگویی نظامی ندارد به همین دلیل دنبال پاسخگویی دیگری نیز هستند که مانند گذشته بخواهند فضای روانی جامعه را به سمت فتنه و اغتشاش بکشند.

وی گفت: دشمنان برای کم‌رنگ کردن این پیروزی بزرگ دست به هر کاری می‌زنند و می‌خواهند سمت‌وسوی افکار عمومی و فضای روانی جامعه را به سمت‌وسویی ببرد که این عملیات را کم‌اثر جلوه کند ما باید هوشمند خودمان را حفظ کنیم.

رضایی نور بیان داشت: در ابتدا این هوشمندی باید در سطح حاکمیت حفظ شود و در فضای سایبری و در فضای رسانه آماده پاسخگویی به شایعه‌ها و دروغ‌پراکنی‌های دشمنان باشند از طرف دیگر خود مردم باید هوشیار باشند و آمادگی ذهنی داشته باشند که دشمن شکست‌خورده در عملیات «وعده صادق» به عملیات روانی در فضای رسانه و مجازی روی خواهد آورد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم اضافه کرد:  جامعه جهانی همچنان در حیرت این عملیات غرورآفرین است و استراتژیست‌های جهانی نتوانستند پاسخی و راه‌حلی برای این موضوع به دست بیاورند طبیعتاً جمهوری اسلامی ایران نیز در حال رصد است و تاکتیک‌های مقابله برای تهدیدهای احتمالی را بررسی می‌کند از این بابت جمهوری اسلامی ایران احساس خطری ندارد، دست قالب برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های تکنولوژی و توانمندی‌های بسیار خوبی به دست آورده تا جایی که از سپر گنبد آهنین رژیم صهیونیستی که به آن می‌بالید عبور می‌کند این نشان‌دهنده این است که ما به لحاظ فنی در کنار بعد نظامی توانستیم خوب عمل کنیم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48436
اخبار مرتبط

نظرات شما