درخواست برای برخورد جدی با محتکران محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد شدید با محتکرین و اخلالگران شبکه توزیع و پخش محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده شد.

در این نامه خطاب به رئیس قوه قضائیه آمده است:

سلام علیکم

 با صلوات بر محمد(ص) و آل پاکش

احتراما به استحضار می‌رساند در زمانی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم مردم، علی‌الخصوص مبتلایان به این ویروس منحوس و کادر درمان که در خط مقدم مبارزه هستند، به وسایل بهداشتی من جمله ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده می‌باشیم، اخبار ناخوشایندی از وضعیت این محصولات در بازار به گوش می‌رسد.

نامه وزیر محترم بهداشت به ریاست محترم جمهور، در خصوص یک شبکه فرصت طلب بی‌انصاف که توانایی احتکار 200 میلیون ماسک و عرضه آن در بازار سیاه را دارد، و همچنین مشاهدات میدانی بسیج دانشجویی دراین باره که به دغدغه شمار زیادی از مردم که با سامانه پاسخگویی به سؤالات کرونایی تماس حاصل می‌کنند، می‌باشد، مؤید این مطلب است که علی‌رغم کشفیات فراوان انبار این محصولات و نیز تولید چند شیفته آن در کارخانه‌های سراسرکشور همچنان شاهد کمبود در سطح جامعه هستیم.

لذا از جنابعالی به عنوان مدافع حقوق مردم، تقاضای برخورد با محتکرین و اخلالگران شبکه توزیع و پخش این محصولات که بلای جان مردم شده است را داریم.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون را برای جنابعالی و قوه قضائیه خواستاریم.

و من الله التوفیق
حمید رضا دهقان
مسئول بسیج دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17090
اخبار مرتبط

نظرات شما