فرماندار قم مطرح کرد:

ضرورت پالایش محتواهای مرتبط با کرونا در فضای مجازی

فرماندار قم گفت: اکنون تولیدات متنوع، متکثر و پراکنده داریم و گاهی این محتواها ضد و نقیض و انحرافی نیز است به همین علت باید محتواها را جمع‌آوری و با کمک کارشناسان وزارت بهداشت یک پالایش جامع را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی حیدری  در نشست کمیته فرماندهی اطلاعات و ارتباطات مبارزه با کرونا که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه رسالت این کمیته پشتیبانی الکترونیکی از ستاد مبارزه با کرونا و ارائه راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف است، اظهار کرد: نخستین برنامه تولید محتوای مورد نیاز و توزیع این محتوا در میان مردم است.

وی اضافه کرد: اکنون تولیدات متنوع، متکثر و پراکنده داریم و گاهی این محتواها ضد و نقیض و انحرافی نیز است به همین علت اکنون در این کمیته نیازمند این هستیم که محتواها را جمع‌آوری و با کمک کارشناسان وزارت بهداشت یک پالایش جامع را رقم بزنیم که در غیر این صورت هر فرد و مجموعه‌ای کار متفاوتی خواهد داشت.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: اکنون اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم با استفاده از بسترهای مختلف از جمله ساخت فیلم موبایلی، پیک امید، هنرهای تجسمی و ظرفیت شعر توانسته در افزایش زمان ماندگاری مردم در منازل موفق باشد و دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف می‌توانند به این سمت حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه سامانه سلامت وزارت بهداشت می‌تواند در کنترل شیوع کرونا تاثیرگذار باشد، مطرح کرد: ما می‌خواهیم با استفاده از این سامانه به واقعیت موجود جامعه پی‌برده و در صورت شناسایی بیماران درمان آن‌ها را نیز دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: باید با جوامع مختلف از جمله اصناف ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به سمت سامانه سلامت سوق دهیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17414
اخبار مرتبط

نظرات شما