ابتلای تعدادی از پزشکان و پرستاران شرکت شهر سالم به کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خبر فوت یکی از پزشکان شرکت شهر سالم اظهار داشت: دکتر مهدی مریجی حدود دو هفته پیش مبتلا به کرونا شد که جهت درمان به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال یافت.

وی افزود: متأسفانه این پزشک جوان علیرغم اقدامات درمانی انجام گرفته جان خود را از دست داد و یکی دیگر از پزشکان ما که در درمانگاه 3 و 8 شرکت شهرسالم فعال بود مبتلا به کرونا شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اینکه حال عمومی پزشک درمانگاه 3 و 8 در حال حاضر مساعد است و پس از ترخیص از بیمارستان در قرنطینه خانگی به سر می‌برد،‌گفت: تعدادی از پرستاران و پرسنل فعالی در بخش‌های دیگر درمانگاه‌های شرکت شهر سالم نیز مشکوک به کرونا شده‌اند که در حال حاضر در قرنطینه هستند.

چوبینه با اشاره به اینکه 4 کلینیک مناطق 1، 3، 5 . 8 شرکت شهر سالم به صورت شبانه‌روزی فعال است و آماده ارائه خدمات سرپایی به بیماران مبتلا به  کرونا را دارد خاطرنشان کرد: در صورتی که وضعیت بیمار نامساعد باشد آن را به مراکز درمان کرونا ارجاع می‌دهیم.

وی گفت:‌از همه همشهریان خواهش دارم جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان همچنین احترام به سایر شهورندان در خانه بمانند و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17568
اخبار مرتبط

نظرات شما