نگاهی به بودجه‌های جاری و عمرانی نشان دهنده فربه شدن دولت و نحیف شدن ملت است

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌هایی که نهاد دولت برای ملت ما ایجاد کرده بار گرانی است بر دوش همه ما، نگاهی به بودجه جاری و عمرانی کشور طی سالها گویای این حقیقت است که دولت ما بیش از اندازه فربه شده و مردم نحیف شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷) گفت: امروز ملت ایران به واسطه تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار جهانی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد. به نظر می‌رسد برای خروج از این شرایط باید اقدامات خاصی را مد نظر قرار دهیم.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در شرایط فعلی به نظر می‌رسد صرفنظر از شعار باید به سیاست‌های دوران ویژه و بحران پرداخت که در چنین شرایطی می‌توان به سیاست تولید داخلی روی آورد.

وی افزود: کشور ما با مواهب طبیعی و خدادادی می‌تواند یکی از کشورهای توسعه‌یافته باشد ولی هزینه‌هایی که نهاد دولت برای ملت‌مان ایجاد کرده بار گرانی است بر دوش همه ما.

کاظمی خاطرنشان کرد: نگاهی به بودجه جاری و عمرانی کشور طی سال‌ها گویای این حقیقت است که دولت ما بیش از اندازه فربه شده و مردم نحیف چرا این همه ریخت و پاش وجود دارد؟ چرا میلیون‌ها نفر بیکارند؟ چرا میلیون‌ها نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند؟ و راستی چرا برای ایجاد اشتغال و رونق تولید این همه مانع وجود دارد؟

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چرا دلال بازی و واسطه‌گری این همه سودمند و تولید این همه زیان‌ده و دردسر آفرین است؟ چرا سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم؟ چرا برای خدمتگذاران واقعی میهن اسلامی جهت تولید و اشتغال این همه موانع ایجاد می‌کنیم.

وی افزود: راه نجات کشور در شرایط فعلی توجه به اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی یعنی کار و تلاش مضاعف و بهره‌برداری. اقتصاد مقاومتی یعنی استوار و سترگ در مقابل دشمنان با قامتی رسا به ملتمان تعظیم کنیم، اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ولی نعمتانمان ملت بزرگ ایران دغدغه نان و آب نداشته باشند، اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه سلطان‌های ارز و سکه زندگی مردم را دستخوش طوفان‌های سهمگین نکنند. اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ملت ایران، وزارت امور خارجه با انسجام بخشی هم‌پیمانان و همچنین کشورهای ستمدیده از آمریکا و متحدینش و با جذب روشنفکران، نخبگان و فعالین سیاسی و مدنی در عرصه جهانی گفتمان بی‌اعتبار کردن تحریم‌ها از منظر اخلاق انسانی را در سطح جهانی پیگیری کند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/2297
اخبار مرتبط

نظرات شما