آیت الله اراکی:

باید علیه سلطه جهانی، جبهه مقاومت بین المللی تشکیل شود/کشورهای همجوار فلسطین راه را برای رزمندگان محور مقاومت باز کنند

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشورهای همجوار فلسطین راه را برای رزمندگان محور مقاومت باز کنند، گفت: امروز از تمام کشورهای دنیا حتی چین و روسیه می خواهیم بیایند تا علیه استبکار جهانی؛ یک جبهه را تشکیل دهند، ما از ملت های دنیا می خواهیم لشکر بین‌المللی مقاومت برای آزادی فلسطین راتشکیل دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در همایش بزرگ حوزویان در «حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان» که در مدرسه فیضیه برگزار شد اظهار داشت: درود و سلام بر امام خمینی(ره) که راه مقاومت را در دنیا به مسلمانان آموزش داد و درود و سلام بر رهبر معظم انقلاب سکان دار بزرگ مقاومت در برابر استکبار و ستمکارانی که امروز چنگال آن ها گلوی ملت ها را می فشارد و درود و سلام بر بزرگ پرچم دار مقاومت در منطقه سردار سلیمانی.
حوزه علمیه قم پشتیبان مقاومت و مردم فلسطین است
وی ادامه داد: امروز حوزه علمیه قم، علما، فضلا، اساتید، جامعه مدرسین و تمام طلبه ها در مرکز انقلاب و اسلام یعنی مدرسه فیضیه گرد هم آماده اند تا پشتیبانی خود را از مجاهدت های مردم فلسطین و غزه و کرانه باختری و قدس مجروح اعلام کنند و اعلام دارند به همه جهانیان حوزه علمیه قم همچون روز اول پشتیبان مقاومت است.
عضو شورای عالی حوزه با اشاره به اینکه ما در حوزه علمیه قم آمادگی خود را برای پشتیبانی از محور مقاومت در فلسطین اعلام می داریم، گفت: ما آمادگی داریم با جان و مال خود به کمک مجاهدان بزرگ فلسطین بشتابیم؛ شهدای فلسطین شهدای ما هستند؛غم و زخم و درد آنها غم و زخم و درد ما است. مردم فلسطین بدانند که یک ملت بزرگ و مقتدر و مقاوم به نام ایران پشتیبان شماست.
وی اضافه کرد: برای هر مسلمان در سراسر جهان واجب است به کمک مردم فلسطین و مجاهدان غزه بشتابند، امروز یاری مردم غزه یک وظیفه شرعی است، ما به همه مسلمین اعلام می کنیم واجب است با آنچه که می توانید و در حد توان است به یاری مردم فلسطین بشتابید.
کشورهای همجوار فلسطین راه را برای رزمندگان محور مقاومت باز کنند
آیت الله اراکی عنوان داشت: از کشورهایی که همجوار سرزمین فلسطین هستند می خواهیم راه را برای رزمندگان محور مقاومت بازکنند تا بتوانند به کمک مردم فلسطین بشتابند. امیدواریم حکومت ها کمک کنند و ملت ها برخیزند.
وی خاطرنشان کرد: امروز زخمی که بر مردم فلسطین وارد می شود به وسیله استکبار جهانی آمریکای جنایتکار بر پیکره اسلام وارد می شود، دشمن اصلی آمریکاست، آمریکاست که افغانستان را به خاک و خون می کشد.
صهیونیست ها همچون داعش ابزار دست آمریکایی ها هستند
عضو خبرگان رهبری افزود: داعش ابزاری در دست آمریکا است همانطور که صهیونیست ها ابزاری در اختیار آمریکاست؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر دستانی که دختران و کودکان مظلوم فلسطین و افغانستان را هر روزه و به هر بهانه ای به خاک و خون می کشند. امروز مردم افغانستان باید یکپارچه و متحد در مقابل آمریکا قیام کنند و آنها را از کشور خود بیرون کنند.
وی ادامه داد: آمریکایی ها اعلام می کنند که می خواهند از افغانستان خارج شوند اما رسما دستور می دهند تا داعش در آنجا بمب گذاری کند تا بگویند که افغانستان نمی تواند امنیت خود را تأمین کند پس ما می مانیم تا امنیت شما را تامین کنیم همان کاری که در کشورهای دیگر مانند عراق انجام دادند.
باید علیه سلطه جهانی جبهه مقاومت بین المللی تشکیل شود
آیت الله اراکی عنوان داشت: امروز همه حکومت های دنیا را فرا می خوانیم به کمک مردم مظلوم دنیا بپاخیزید و جبهه مقاومت را علیه آمریکا ایجاد کنند ما حتی به کشورهای چین و روسیه می گوئیم بیایید یک جبهه علیه این سلطه جهانی تشکیل دهیم. ما از ملت های دنیا می خواهیم لشکر بین‌المللی مقاومت برای آزادی فلسطین تشکیل دهند.
وی تاکید کرد: ما از نیروی قدس حمایت می کنیم و امیدواریم روزی نیروی قدس تبدیل به لشکر جهانی شود و آن لشکر جهانی علیه آمریکا تشکیل شود.
این استاد حوزه بیان داشت: روز پیروزی نزدیک است و  به مردم غزه و فلسطین اعلام می کنیم که صبر کنید صبح پیروزی نزدیک است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/25991
اخبار مرتبط

نظرات شما