۲ شرط مهم کیلیان امباپه برای تمدید با پی اس جی

در پی اس جی این روز‌ها سخت در تلاشند تا کیلیان امباپه را به تمدید قرارداد متقاعد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی تنها یک سال دیگر باقیمانده و او تاکنون حداقل سه پیشنهاد تمدید با باشگاه پاریسی را رد کرده است. پی اس جی پس از تمدید قرارداد قطعی با نیمار تا 2025، حالا همه تمرکز خود را روی تمدید با امباپه گذاشته اما می داند که راضی کردن بازیکنی که از سال 2019 تردیدهایی برای ادامه حضور در این باشگاه دارد، هرگز کار ساده ای نخواهد بود؛ به خصوص اینکه رویای امباپه همواره بازی برای رئال مادرید بوده است.

طبق ادعای لوپاریزین، آخرین پیشنهاد پی اس جی به امباپه، تمدید تا 2025 است با این شرط که او سال 2024 مختار به فسخ قرارداد و جدایی خواهد بود اما این متفاوت با چیزی است که ستاره 22 ساله فکر می کند.

طبق همین گزارش، امباپه به دو شرط حاضر به تمدید با پی اس جی خواهد شد.

شرط اول اینکه تمدید تا سال 2023 باشد با این بند که تابستان 2022 بتواند جدا شده و راهی باشگاهی دیگر(رئال مادرید) شود.

شرط دوم تقویت تیم در تابستان پیش رو است. امباپه معتقد است که تیم در دفاع راست و خط هافبک کمبودهایی جدی دارد و بازیکنانی چون الساندرو فلورنزی، لئاندرو پارادس، ادریسا گئیه و آندر هررا بازیکنانی نیستند که پی اس جی با تکیه بر آنها بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود. رویای امباپه قهرمانی در چمپیونزلیگ است ولی امسال هم در نیمه نهایی پشت سر سیتی ماندند و در هر دو بازی تحت تاثیر رقیب انگلیسی خود قرار داشتند.

به نظر می رسد تابستانی پر از شایعه و خبر در انتظار امباپه، پی اس جی و البته رئال مادرید خواهد بود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26089
اخبار مرتبط

نظرات شما