آیت‌الله مکارم شیرازی جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، بیانیه‌ای در رابطه با جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و مقاومت رزمندگان فلسطینی صادر و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، در این پیام آمده است: بار دیگر رژیم سفّاک صهیونیستی در سایه سکوت مجامع بین‌المللی، شورای امنیت و دیگر مدعیان حقوق بشر با به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، برگ دیگری از خوی وحشیگری خود را نشان داد.

در این پیام ذکر شده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات و ابراز همدردی با خانواده شهدا، مجروحان و آوارگان، بر همت رزمندگان دلیر فلسطینی درود می‌فرستم و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها را از خداوند متعال مسالت دارم.

سرزمین‌های اشغالی کشور فلسطین در روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک‌نشینان بوده و در شهرهای عرب‌نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در شرق بیت‌المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و رژیم اشغالگر قدس را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده‌اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه‌ای را علیه مناطق گوناگون مسکونی نوار غزه صورت می‌دهد.

«غَزِّه»، شهری در منطقه نوار غزه در کشور فلسطین است؛ غزه در واقع، نقش موقعیت مرکزی در تحولات فلسطین را ایفا می‌کند؛ نوار غزه با ۴۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26109
اخبار مرتبط

نظرات شما