آیت‌الله سید محمد سعیدی:

جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند

آیت‌الله سید محمد سعیدی گفت: همه این جریان‌های سیاسی که بعد از پیروزی انقلاب در صحنه آمدند و سهم‌خواهی کردند بدانند در روز قیامت مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با اشاره به تحولات سیاسی کشور اظهار داشت: با اتفاقات سیاسی اخیر اوضاع از نظر کاری آسان‌تر شده است و باید در مسیر خدمت به مردم باروحیه انقلابی وارد عمل شد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مردم را انقلاب اسلامی و آموزه‌های پیامبران آشنا کرد و نسلی را پرورش داد که می‌تواند در سطح جهان تأثیرگذار باشد و این وظیفه‌ای ما است که هم اکنون و در عصر غیبت امام عصر (عج) پرچم امام امت را برداریم.
سعیدی به جریان‌ها و گروه‌های سیاسی اشاره کرد و گفت: همه این جریان‌های سیاسی که بعد از پیروزی انقلاب در صحنه آمدند و سهم‌خواهی کردند بدانند در روز قیامت مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.
وی حرکت در مسیر اسلام و اهل‌بیت (ع) را مهم و ارزشمند عنوان کرد و ابراز داشت: ما هرچقدر به‌نظام خدمت کنیم در حقیقت برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی کرده‌ایم.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/27512
اخبار مرتبط

نظرات شما