نماینده ولی‌فقیه در استان قم:

افزایش دانش و آگاهی مردم در برابر آسیب‌های فضای مجازی لازم و ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: افزایش دانش و آگاهی مردم در برابر آسیب‌های فضای مجازی لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با بیان این که فضای مجازی یک فرصت است، اظهار داشت: این فضا برای پیشرفت و ارتقای کارها و همچنین مقابله با فساد یک اختراع عظیم و تاریخی است.
وی ادامه داد: در عین حالی که فضای مجازی یک فرصت است دارای آسیب‌ها و تهدیدهایی نیز است که نباید از آن غفلت کرد.
آیت‌الله سید محمد سعیدی تاکید کرد: برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی باید سواد و دانش استفاده از این فضا را کسب کنیم و افراد جامعه را نیز آگاه کنیم.
وی به دغدغه‌های رهبری در خصوص فضای مجازی و توصیه‌های ایشان به دولت قبلی اشاره کرد و گفت: امروز هم خواست متدینان و عموم مردم این است که معبرهای فضای مجازی توسط مسئولان باز شود و مین‌هایی که دشمن برای جوانان در این فضا گذاشته است تا حد مقدور خنثی شود.
سعیدی گسترش معنویات در فضای مجازی را ارزشمند عنوان کرد و افزود: مسئولانی که برای انتشار و گسترش معنویات تلاش می‌کنند هم در ثواب آن شریک هستند.
وی به نگاه مردم به دولت سیزدهم اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید خود را سرباز ولی‌فقیه بدانند و در این مسیر از خود استقامت نشان دهند.
وی تفرقه میان خانواده‌ها در عین حضور فیزیکی در یک‌خانه را بسیار خطرناک دانست و تأکید کرد: دولت باید در کنار افزایش سواد فضای مجازی مردم با کنترل فضای مجازی در راستای تقویت بنیان خانواده‌ها تلاش کند.
امام‌جمعه قم به دسیسه‌های دشمنان نظام علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز در موارد مختلف شاهد ذلت دشمنان هستیم و یکی از آن موارد عقب‌نشینی و خروج آمریکا از افغانستان بود که نشان‌دهنده ذلت آمریکا و عزت ما بود.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29356
اخبار مرتبط

نظرات شما