رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم خبر داد؛

تصویربرداری و ذخیره‌سازی نیمی از دفاتر اسناد رسمی استان قم به پایان رسیده است

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم گفت: تصویربرداری و ذخیره‌سازی نیمی از دفاتر اسناد رسمی استان قم به پایان رسیده است.

محمدرضا محامد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به یوم الله دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همان‌طوری که سردار سرافراز انقلاب و اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند، امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان تبلور و نماد انقلاب اسلامی به‌مانند یک حرم است که پاسداشت آن یک وظیفه است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نماد خون‌فشانی‌های شهدا، بزرگان و آرمان‌های ملت ایران است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک بلوغ رسیده و چالش‌های پیشرو را نیز از پیش برخواهد داشت.

محامد افزود: نگاهی که ما سردفتران داشتیم، پاسداشت این انقلاب و مردم بوده و همه خدماتی که انجام می‌دهیم ناظر بر این موضوع است.

وی بیان داشت: کانون سردفتران به دنبال تسهیل امور بوده و تلاش‌های زیادی نیز در این زمینه از سوی کانون صورت‌گرفته است به‌هرحال هراندازه که یک سردفتر اسناد رسمی دارای آسایش فکری و روانی باشد، قطعاً نتیجه آن را در کارها نمایان می‌شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم به موضوع تصویربرداری دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: در خصوص تصویربرداری دفاتر اسناد رسمی قم پیشگام بوده و تاکنون بخشی از این راه طی شده است.

وی افزود: این مهم با کمک‌های مدیرکل اسناد و املاک استان قم به‌خوبی پیش رفته و تاکنون نیمی از دفاتر اسناد رسمی تصویربرداری شده است.

محامد ایجاد کارگروهی متشکل نیروهای ستادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک قم و کانون را خواستار شد و گفت: تشکیل این کارگروه می‌تواند سردفتران را در اجرای خدمات کمک کرده و اگر اشکالاتی وجود دارد همکاران در جریان امور قرار بگیرند.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/31248
اخبار مرتبط

نظرات شما