پدر شهید محمد حسین حدادیان:

شهید حدادیان دغدغه امنیت و مبارزه با فرقه های ضاله را داشت

پدر شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان» با اشاره به اینکه آثار و برکات خون شهید بسیار است، گفت: شهید محمد حسین حدادیان دغدغه امنیت و مبارزه با فرقه های ضاله را داشت و در این راه هم شهید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  فرهاد حدادیان ، پدر شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان» ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان اظهار داشت: شهید محمّد حسین حدادیان در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد، محمّد حسین دانشجوی علوم سیاسی و از ۷سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیّت می‌کرد.
وی ادامه داد: این شهید در اسفندماه سال 1396 در خیابان پاسداران توسط فرقه ضاله به شهادت رسید.
این پدر شهید بیان داشت: شهید حدادیان با اخلاص و بی‌ادّعابود و همیشه دغدغه‌ی حفظ دستاورد‌های نظام را داشت؛ هیچ وقت از کارهای خیری که می‌کرد دم نمی زد، مزد این اخلاص و بی‌ ادّعا بودن‌هایش را با شهادت گرفت.
وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمن در خصوص این شهید، گفت: اگر دشمن این گونه روی این شهید مانور داد به دلیل انقلابی بودن شهید است. این شهید دغدغه امنیت و مبارزه با فرقه های ضاله را داشت. دشمن بعد از شهادت این شهید دانست که خون این شهید چه آثار و برکاتی خواهد داشت که این گونه هجمه وارد کرد.
حدادیان افزود: چند روز بعد از شهادت این شهید، رهبر معظم انقلاب به منزل ما تشریف آوردند و فرمودند که داغ فرزند سخت است اما خون این شهید آثار و برکاتی فراوانی خواهد داشت.
وی عنوان کرد: جوایزی که برای این جشنواره ادبی در نظر گرفته شده است از سوی خانواده شهید می باشد و هیچ ارگان و سازمانی در این خصوص دخالتی ندارد.
پدر شهید حدادیان خاطرنشان کرد: خانه فرقه گنابادی دیوار به دیوار معراج شهدا است. چند روز بعد از شهادت محمد حسین این خانه بسته شد و اجازه فعالیت در آن داده نشد اما بعد از گذشت 7ماه دولت وقت اجازه بازشدن در خانه را داد ولی به لطف جوانان انقلابی چهار سال است که هنوز اجازه باز شدن درب این خانه را نداده ایم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31648
اخبار مرتبط

نظرات شما