دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان مطرح کرد:

مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان تا خرداد ماه ۱۴۰۱

دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با اشاره به مهلت ارسال آثار تا خردادماه سال آینده، گفت:نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با دو رویکرد خود شهید و فرقه ضاله در داستان کوتاه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، خانم مهری غلامپور ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان، اظهار داشت: در جامعه و حکومتی زندگی می کنیم که هنوز هم متاسفانه فاطمه بین در و دیوار قرار می گیرد و علی با چاه درد و دل می کندکه اگر این گونه نبود واقعه محمد حسین رخ نمی داد.
وی ادامه داد: نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با دو رویکرد در داستان کوتاه برگزار خواهد شد.
دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان بیان داشت: این جشنواره ادبی در موضوعات شهادت در گلستان هفتم  و فرقه های ضاله  به صورت عام برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره اهداف این جشنواره اضافه کرد: در خصوص فرقه های ضاله بسیار نوشته شده است که البته بیشتر آنها تخصصی است اما ما در این جشنواره می خواهید نوشته ها با موضوع فرقه های ضاله به زبان عام تر و برای تمام قشر های جامعه باشد.
غلامپور افزود: از طرفی در این جشنواره آثاری با موضوع شهدای امنیت خلق خواهد شد. به دلیل امنیتی بودن شهدای امنیت بسیاری از آنها در مظلومیت هستند که این جشنواره می تواند اندکی از مظلومیت آنها را کاهش دهد.
وی ابراز داشت: قرار است به این موضوع کاملا حرفه ای نگاه نشود و ما به دنبال داستان های احساسی نیستیم. باید داستان هایی حرفه ای در چارچوب های تعیین شده ارائه شود.
دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با اشاره به اینکه اسامی داوران در اختتامیه اعلام می شود، گفت: داوران افرادی حرفه ای و شناخته شده هستند.
وی گفت: به برگزیده اول 12میلیون تومان و دوم 8میلیون تومان و سوم 5میلیون تومان هدیه نقدی در نظر گرفته شده است و 10اثر هم شایسته تقدیر خواهند شد.
غلامپور با اشاره به اینکه 20اثر اول به صورت کتاب چاپ خواهند شد، تصریح کرد:مهلت ارسال آثار تا سوم خرداد ماه سال آینده می باشدو اختتامیه در29تیر ماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: نخستین جایزه ادبی فقط در بخش داستان کوتاه برگزار خواهد شد و در دوره های بعد در بخش های شعر، عکس و... هم پذیرای اثر خواهیم بود.
دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان افزود: در این جشنواره ادبی از افراد مبتدی تا حرفه ای می توانند شرکت کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31649
اخبار مرتبط

نظرات شما